BEDTON SLIMTON 42 MOT 70x210 elektrické motorové polohování

11 372,00 Kč Přejít do obchodu
další informace
VOLEJTE PORADCE • 380 831 000
Speciálně nízký lamelový rošt SLIMTON 42 MOT je elektricky polohovatelným typem roštu do postele s možností komfortního podepření hlavy včetně horní části těla a podepření nohou. Polohování zajišťuje výkonný motor od výrobce Germany Motions. Napájení motoru probíhá pomocí 2,2 m dlouhého kabelu z elektrické zásuvky na 220V, ale mechanizmus motoru pracuje pouze s bezpečným stejnosměrným napětím 24V. Součástí dodávky motoru je i 9V baterie, která zajistí dostatečnou energii na uvedení rámu roštu do vodorovné polohy v případě výpadku elektrické sítě.
Díky svému speciálně nízkému provedení v celkové výšce 5,5 cm, najde využití jak do klasických rámů postelí, tak do těch s velmi nízkou bočnicí. Nejčastěji se jedná o kovové postele, smrkové nebo borovicové postele s nízkou bočnicí, případně o postele vyráběné na míru (zvýšené patro nebo pódium).
Elektricky ovládané polohování lze využít například pro komfortní čtení v sedě nebo polosedě, sledování televize nebo práce na notebooku. Dobře muže posloužit i jako pomůcka při vstávání z postele nebo pro uvolnění nohou po celodenní únavě. Typ motoru TWINMOT T5 umožňuje spárování jednoho ovladače se dvěma motory najednou a tím lze polohovat oběma rošty pod jednou širokou společnou matrací šířky 160 cm, 180 cm nebo 200 cm.
Motor TWINMOT T2 PLUS, 2x4500N
Základní bezpříplatkový typ motoru TWINMOT T2 je propojený s ovladačem pomocí kabelu. Ovladač má 6 ovládacích tlačítek. Zezadu ovladače je praktický háček pro zavěšení na rám postele. Délka kabelu mezi motorem a ovladačem je 2,2 - 2,5 m. Délku kabelu je možné prodloužit o 1 m přikoupením prodlužovacího kabelu. Prodlužovací kabel si můžete zvolit zároveň s volbou tohoto motoru nebo ho si ho můžete zakoupit samostatně zde: Prodlužovací kabel ke kabelovému ovladači. Zdvihací síla motoru je 2x 4500 Newtonů, tedy maximální váha uživatele může být 110 kg + 20 kg je počítáno na matraci. Celková váha uživatele a matrace tedy může být do 130 kg. Nezapomeňte, že se jedná o údaj maximální výkonosti motoru a nikoliv maximální nosnosti rámu roštu. Údaj o maximální nosnosti rámu roštu naleznete níže v textu popisu nebo v TECHNICKÝCH PARAMETRECH.
Motor TWINMOT T5 BLACK, 2x6500N
Zvolit si můžete příplatkový typ motoru TWINMOT T5, který je propojený s ovladačem pomocí rádiového signálu, podobně jako u televizního dálkového ovladače. Signál z dálkového ovladače je dostatečně silný, takže s ním není třeba na motor mířit. Stačí být s ovladačem v dosahu motoru do cca. 3 m. Dálkový ovladač je dodáván včetně baterií. Stejně jako u kabelového je i u dálkového ovladače 6 tlačítek. Zdvihací síla motoru je 2x 6500 Newtonů, tedy maximální váha uživatele může být 130 kg + 20 kg je počítáno na matraci. Celková váha uživatele a matrace tedy může být do 150 kg. Nezapomeňte, že se jedná o údaj maximální výkonosti motoru a nikoliv maximální nosnosti rámu roštu. Údaj o maximální nosnosti rámu roštu naleznete níže v textu popisu nebo v TECHNICKÝCH PARAMETRECH.
Rošt má 42 předpjatých březových lamel, které jsou umístěny ve trojitých pasivních pouzdrech a z horní části jsou ochráněny stříbrnou krycí fólií. Šířka použitých lamel je 2,5 cm. Pouzdra jsou nasunuta na pevných plastových trnech, které jsou zapuštěny do rámu roštu.
Pasivní typ pouzdra zajišťuje výkyv a tvarování lamel v prostřední části roštu. Pouzdra jsou vyrobeny z vysoce kvalitního termoplastického elastomeru SBS (styren-butadien-styren) což je směs polystyrénu a kaučuku, která se má vynikající vlastnosti jako trvanlivost, schopnost udržet si tvar i po deformaci, odolnost vůči oděru a světlu.
Rám roštu je vyroben z vrstvené březové dýhy. Celková výška roštu je 5,5 cm včetně lamel. Samotná bočnice roštu má výšku 5 cm a je celá umístěná v ochranné stříbrné krycí fólii. Síla masivu bočnice je 2 cm. Díky svému speciálně nízkému provedení najde využití jak do klasických rámů postelí, tak do těch s velmi nízkou bočnicí. Nejčastěji se jedná o kovové postele, smrkové nebo borovicové postele s nízkou bočnicí, případně o postele vyráběné na míru (zvýšené patro nebo pódium).
Na povrchu lamel a rámu roštu je aplikována stříbrná a černá ochranná folie, která chrání povrch od vnějších vlivů a tím prodlužuje jeho životnost.
Motor a táhla zasahují 11 cm pod rám roštu viz. nákres níže. Proto ho nelze umístit do rámu postele, kde táhlům překáží úložný prostor nebo jiná vnitřní konstrukce postele. Před objednáním roštu se ujistěte u výrobce postele, že je možné motorový rošt do vaší postele umístit. Pokud si nejste jistí, zašlete nám e-mail s fotografii, na které bude viditelná vnitřní konstrukce rámu vaší postele nebo nám zašlete odkaz na stránky s vybranou postelí. Pokusíme se posoudit vhodnost postele pro umístění motorového roštu.
Uprostřed roštu je středový textilní výplet, který spojuje lamely a zajišťuje tak pevnost roštu. Zároveň chrání jednotlivé lamely proti zlomení.
12 zdvojených lamel s posuvnými opasky umožňují regulovat tuhost a tím i tlak vytvářený na matraci v bederní oblasti. Posunutím opasků lze matraci buď více přitvrdit nebo více vyměkčit.
Maximální nosnost rámu roštu je do 130 kg. Nicméně podobně jako u běžného automobilu se stále nejezdí maximální rychlostí, tak ani u lamelového roštu není optimální, aby se váha uživatele pohybovala na hraně maximální nosnosti. Proto doporučené zatížení rámu roštu je do 110 kg.
7 anatomických zón pro zlepšení tvarovacích schopností roštu pod matrací. Dosaženo je toho tím, že lamely jsou umístěny v rozdílně reagujících pouzdrech.
Obě bočnice roštů musí být v rámu postele podepřeny v celé délce nosnou lištou nebo polohovacím postelovým kováním a to minimálně na třech místech: 15 až 20 cm od hlavového čela postele, 15 až 20 cm od nožního čela postele a poté uprostřed obou bočnic roštu. U rámů postelí, kam se umisťují dva rošty vedle sebe, musí být uprostřed postele rošty podepřeny středovou latí nebo jiným systémem, který zajistí dostatečné podepření. Pokud si nejste jistí, zašlete nám e-mail s fotografii, na které bude viditelná vnitřní konstrukce rámu vaší postele nebo nám zašlete odkaz na stránky s vybranou postelí. Pokusíme se posoudit vhodnost postele pro umístění tohoto roštu.
S nákupem motorového roštu doporučujeme pořídit i zarážku matrace, která zamezuje posunu matrace v nožní části. Ideální využití nalezne právě s motorovými rošty, kdy zamezí posunu matrace, která je vyzdvižena roštem nad rám postele. Zarážka zajistí, že se matrace vždy vrátí zpět do svého místa v rámu postele. Zakoupit lze samostatně nebo si jí můžete zvolit jako doplněk při objednání roštu.
Hlavní výhody:
elektrické polohování pro komfortní podepření horní části těla a přizvednutí nohou
1 centrální motor do výrobce Germany Motions pro zajištění dostatečného výkonu při polohování
42 lamel z předpjaté březové dýhy v krycí stříbrné fólii
včetně rámu je celková výška roštu 5,5 cm
12 zdvojených lamel s posuvnými opasky pro regulaci tuhosti matrace
rošt nabídne maximální nosnost do 130 kg
7 anatomických zón pro přizpůsobení tvaru těla
trojitá pasivní pouzdra pro zajištění tvarování lamel v prostřední části roštu
Tento lamelový rošt je vhodný pod pěnové a latexové matrace. Není vhodný pod pružinové, taštičkové a futonové matrace.
Rošty se vždy vyrábí o 4 cm kratší a o 1 cm užší než je udávaný rozměr. Důvodem je možnost umístit rošt do rámu postele, kde v rozích přečnívá postelové kování.
VOLEJTE PORADCE • 380 831 000
Rozměry: 210 cmx70 cm

Mohlo by vás také zajímat