BOSCH GSB 18V-150 C BiTurbo (solo verze) 18V aku příklepová vrtačka / 150 Nm
6 468,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
GSB 18V-150 CAku příklepová vrtačka Bosch GSB 18V-150 C s nejmodernějším BiTurbo motorem (Brushless) a maximální silou točivého momentu 150 Nm představuje jednu z nejvýkonnějších aku vrtaček na trhu (2022). Model GSB 18V-150 C je vybaven extrémně silným kroutícím momentem až 150 Nm, který je přímo předurčen pro využití s velkými průměry. V porovnání s verzi GSR je navíc varianta GSB vybavená příklepovým mechanismem, takže nářadí lze použít i pro vrtání do zdiva o průměru až 20 mm. Nabízená verze (06019J5101) je dodávaná v základním balení bez akumulátoru a nabíječky.Nejmodernější BiTURBO motorBezuhlíkový motor BiTurbo představuje nejmodernější typ motoru výrobce Bosch. BiTurbo je speciální typ motoru, který je dokonale sladěn s vnitřní elektronikou a akumulátorem Bosch ProCore18V a dokáže tak maximálně využít jeho vysokou účinnost. V praxi to znamená, že při použití baterie ProCore18V lze s nářadím dosáhnout výrazně vyšší efektivity.Specialista na velké průměryPříklepová aku vrtačka GSB 18V-150 C se ideálně hodí pro tradiční dřevěné rámové konstrukce a pro stavbu střech a fasád. Díky silnému příklepovému mechanismu je navíc využitelná i pro efektivní vrtání do zdiva a podobných materiálů.Elektronická detekce úhlů (EAD)Systém elektronické detekce úhlu (EAD) představuje světovou novinku výrobce BOSCH, která dokáže zajistit u dlouhých šroubů vždy správný úhel. Běžný úhel 45 a 60 stupňů lze zvolit přímo na nářadí prostřednictvím uživatelského rozhraní. Jakýkoli jiný úhel lze nastavit individuálně prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu a je přenášen přes Bluetooth (tuto funkci lze využít pouze při přidání Bluetooth modulu Low Energy GCY 42 - není součástí balení).Bezpečnostní systém KickBack ControlGSB 18V-150 C se vyznačuje vysokou ochranou uživatele díky systému KickBack Control - v případě, že se nářadí náhle nebo nepředvídatelně otočí kolem své osy, což se může stát například při zaseknutí vrtáku v uzlovém otvoru, integrovaný senzor vypne motor během zlomku sekundy. Tím se zabrání neočekávanému zpětnému rázu a snižuje riziko možného zranění.