Čítanka 5 NOVĚ
142,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
5-72
Tato čítanka zaujme žáky atraktivním výběrem literárních ukázek. Žáky pobaví pohádky jak moderní, tak klasické, veselá dobrodružství prožijí v humorných příbězích svých vrstevníků. V této čítance se žáci setkají s řadou rozmanitých literárních útvarů a naučí se rozlišovat různé typy uměleckých textů a používat elementární literární pojmy.
Naším záměrem je výrazně zvýšit zájem dětí o četbu, aby četly s radostí a hodně, aby je zařazené ukázky motivovaly ke čtení knih. Proto jsme se rozhodli pro výběr takových textů, které jsou přitažlivé a aktuální z hlediska zájmů dnešních páťáků. Práce s učebnicí je vyvážena zajímavými formami vyučování a zvolenými aktivizačními metodami práce. Vztahově souvisí se všemi vyučovacími předměty.
Výčet forem a metod využitelných při práci s Čítankou pro 5. ročník:
aktivizující formy vyučování čtení (blokové vyučování, daltonský plán, individuální, frontální, individualizovaná, interaktivní, problémová, skupinová/kooperativní, otevřené vyučování, projektová, činnostní učení, kritické myšlení, výuka s využitím techniky, vycházka/výlet, dramatizace, návštěva kulturního zařízení)
aktivizující metody vyučování čtení (rozhovor, debata, recitace, dramatizace, simulace modelových situací, vyprávění, popis, reprodukce textu, poslech, didaktická hra, hodnocení, projekt, diskuse, beseda, brainstorming, brainwriting, metoda 365, komunitní kruh, naslouchám ti, volné psaní, pětilístek, zpřeházené věty, řízené čtení, I. N. S. E. R. T., myšlenková mapa, expertní skupiny, výukové projekty)
Tato čítanka zaujme žáky atraktivním výběrem literárních ukázek. Žáky pobaví pohádky jak moderní, tak klasické, veselá dobrodružství prožijí v humorných příbězích svých vrstevníků. V této čítance se žáci setkají s řadou rozmanitých literárních útvarů a naučí se rozlišovat různé typy uměleckých textů a používat elementární literární pojmy.
Naším záměrem je výrazně zvýšit zájem dětí o četbu, aby četly s radostí a hodně, aby je zařazené ukázky motivovaly ke čtení knih. Proto jsme se rozhodli pro výběr takových textů, které jsou přitažlivé a aktuální z hlediska zájmů dnešních páťáků. Práce s učebnicí je vyvážena zajímavými formami vyučování a zvolenými aktivizačními metodami práce. Vztahově souvisí se všemi vyučovacími předměty.
Výčet forem a metod využitelných při práci s Čítankou pro 5. ročník:
aktivizující formy vyučování čtení (blokové vyučování, daltonský plán, individuální, frontální, individualizovaná, interaktivní, problémová, skupinová/kooperativní, otevřené vyučování, projektová, činnostní učení, kritické myšlení, výuka s využitím techniky, vycházka/výlet, dramatizace, návštěva kulturního zařízení)
aktivizující metody vyučování čtení (rozhovor, debata, recitace, dramatizace, simulace modelových situací, vyprávění, popis, reprodukce textu, poslech, didaktická hra, hodnocení, projekt, diskuse, beseda, brainstorming, brainwriting, metoda 365, komunitní kruh, naslouchám ti, volné psaní, pětilístek, zpřeházené věty, řízené čtení, I. N. S. E. R. T., myšlenková mapa, expertní skupiny, výukové projekty)