Continental ContiVanContact 200 ( 205/65 R16C 107/105T 8PR dvojíté označení 103T )

4 521,28 Kč Přejít do obchodu
další informace
Zkrácení brzdné vzdálenosti. Investice do bezpečnosti – ContiVanContact™ 200 Pneumatika ContiVanContact™ 200 je specialista na přepravu, která byla navržena pro použití v západní a střední Evropě. Díky lamelám ve střední části běhounu a drážkám poskytuje bezpečí i při jízdě po deštěm smáčených silnicích. Její profil s velkými bloky a odolná střední část běhounu zajišťuje přesné řízení i při velkém zatížení – navíc pneumatika také přispívá k úspoře paliva díky 15% snížení valivého odporu (v porovnání s předcházejícím modelem). Od samotného počátku výroby dodává Continental deset rozměrů, které jsou vhodné pro ráfky o průměru 15 až 16 palců se schválenou rychlostí až 210 km/h. Pro lehká užitková vozidla a dodávky. Bezpečná díky výbornému brzdnému výkonu. Pneumatiky s německou technologií, Continental nabízí prémiové pneumatiky s optimálním brzdným výkonem a bezpečností. Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách. Doporučují hlavní výrobci automobilů, vhodná například pro modely Renault Master, Renault Trafic a Mercedes-Benz Viano/Vito. Hlavní přínosy: Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách Bezpečná ovladatelnost za všech situací i při velkém zatížení Výrazně nižší valivý odpor pro nižší spotřebu paliva a vyšší efektivitu Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách. Nové „aqua“ drážky na hraně pneumatiky a lamely ve střední části běhounu vytvářejí stírací efekt prostřednictvím hran lamel. Výsledek: výrazně lepší rozptyl vody pro bezpečné brzdění na mokré vozovce. Bezpečná ovladatelnost za všech situací i při velkém zatížení. Díky běhounu s velkými bloky se zlepšuje kontakt s vozovkou a stabilizátory dezénu zvyšují stabilitu a tuhost běhounu. Výsledek: optimální jízdní výkonnost. Výrazně nižší valivý odpor pro nižší spotřebu paliva a vyšší efektivitu. Plně křemičitá směs se speciálně upravenými polymery vede ke snížení energetických ztrát během deformace pneumatiky díky silné vazbě polymerových řetězců na kysličník křemičitý. Výsledek: Nižší valivý odpor pro vyšší efektivitu.

Mohlo by vás také zajímat