Dějepis 8 - pracovní sešit, Čtení s porozuměním - Karla Prátová
94,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Předkládáme vám pracovní sešit pro výuku dějepisu v 8. ročníku základní školy a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií, který je vytvořen v souladu se zásadami RVP ZV.
Naším cílem bylo vytvořit učební materiál, který by v sobě spojoval klasický sešit se zápisem a úkoly k procvičení probraného učiva (např. křížovky, přiřazovací cvičení, skrývačky, přesmyčky, čtyřsměrky).
Snažíme se u žáků rozvíjet čtenářskou gramotnost a práci s mapou. Mapy můžete používat při probírání dané kapitoly.
Při práci s pracovním sešitem doporučujeme nejprve probrat novou látku a pak vyplnit úvodní cvičení (obdoba zápisu v běžném sešitě) s použitím učebnice. V následující hodině navrhujeme zopakovat a procvičit učivo z předchozí hodiny formou hravých úkolů a následně se věnovat nové kapitole. Věříme, že čas, který získáte tím, že žáci nebudou opisovat zápis z tabule, využijete k oživení učiva, například videem.
U úkolů, při nichž žáci rozhodují, zda jsou tvrzení pravdivá, doporučujeme chybná tvrzení ústně opravit.
Při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami doporučujeme v úvodním cvičení, které nahrazuje zápis, zvýraznit klíčová slova a pojmy.
Na konci pracovního sešitu se nachází závěrečný test se souhrnným opakováním.
Naším cílem bylo vytvořit učební materiál, který by v sobě spojoval klasický sešit se zápisem a úkoly k procvičení probraného učiva (např. křížovky, přiřazovací cvičení, skrývačky, přesmyčky, čtyřsměrky).
Snažíme se u žáků rozvíjet čtenářskou gramotnost a práci s mapou. Mapy můžete používat při probírání dané kapitoly.
Při práci s pracovním sešitem doporučujeme nejprve probrat novou látku a pak vyplnit úvodní cvičení (obdoba zápisu v běžném sešitě) s použitím učebnice. V následující hodině navrhujeme zopakovat a procvičit učivo z předchozí hodiny formou hravých úkolů a následně se věnovat nové kapitole. Věříme, že čas, který získáte tím, že žáci nebudou opisovat zápis z tabule, využijete k oživení učiva, například videem.
U úkolů, při nichž žáci rozhodují, zda jsou tvrzení pravdivá, doporučujeme chybná tvrzení ústně opravit.
Při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami doporučujeme v úvodním cvičení, které nahrazuje zápis, zvýraznit klíčová slova a pojmy.
Na konci pracovního sešitu se nachází závěrečný test se souhrnným opakováním.