Dunlop SP Sport Maxx GT ( 275/35 ZR21 (103Y) XL NST, RO1 )

6 393,26 Kč Přejít do obchodu
další informace
Vynikající přilnavost a citlivost za sucha pro vysoký výkon při sportovní jízdě Výjimečná přilnavost za sucha Přesné ovládání a odezva Stabilita při vysoké rychlosti a při zatáčení Mimořádná přilnavost díky závodní technologii Dopřejte si výjimečnou adhezi k vozovce s pneumatikou Sport Maxx GT. Směs běhounu s přídavkem závodního černého karbonu má zvýšenou přilnavost a brzdný výkon. Přesné ovládání a odezva Technologie Dunlop Touch kombinuje pokročilé prvky, které umožňují přesné ovládání a citlivost. Díky ploššímu profilu běhounu se do kontaktu s vozovkou dostane větší plocha pneumatiky. Je tak možné přesnější řízení a odezva vozovky. Stabilita při vysoké rychlosti a při zatáčení Pneumatika Sport Maxx GT si udržuje tvar i při dálničních rychlostech, což pomáhá zlepšovat stabilitu a odolnost proti opotřebení. Tlak se roznáší po celé kontaktní ploše. Výsledkem je hladší přechod z přímé jízdy do zatáčky. Specifická patní oblast Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky.. Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost RunOnFlat Samonosná technologie Dunlop (DSST). Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku. Bezpečnostní upozornění: Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu. Směs s obsahem. Silica-Plus Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách. VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení. Nanočástice Složení běhounu obsahuje závodní uhlíkové nanočástice. Tyto nanočástice jsou smíchané s pryskyřicí a polymery. Poskytují tak vynikající adhezi na suché i mokré vozovce. Výhody Vynikající přilnavost za sucha i za mokra, přesné brzdění, snížené opotřebení Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech. Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech Proměnný objem hmoty dezénu. Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách. Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení Asymetrický dezén běhounu Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu. Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu Rovnější profil běhounu. Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce. Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha Multiprofilový běhoun (MRT). Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce. Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách Směs se složkou. Dual Silica Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení. VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.

Mohlo by vás také zajímat