Dunlop SP Winter Sport 4D ( 235/50 R18 97V, MO )
4 280,25 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Skvělá ovladatelnost a přilnavost v zimním období pro silné vozy Výjimečný výkon na zimních silnicích Lepší záběr na sněhu a ledu Kontrola a přilnavost za mokra Dezén šetřící palivo Výjimečný výkon na zimních silnicích. Pneumatika SP Winter Sport 4D nabízí v zimě výjimečnou ovladatelnost a brzdění pro výkonné vozy. Účelem spojení jedinečného dezénu běhounu a materiálů s vysokou přilnavostí je optimální kontrola na zasněženém, zledovatělém, mokrém i suchém povrchu. Lepší záběr na sněhu a ledu. Jedinečný dezén běhounu staví do kontaktu s vozovkou velké množství ostrých hran a umožňuje tak lepší záběr na sněhu a ledu. Hluboké sněhové zářezy se zakusují do povrchu a tak umožňují větší přilnavost při zrychlování, brzdění a stoupání. Kontrola a přilnavost za mokra. Když je mokro nebo když sníh taje, odvádějí směrové drážky modelu SP WinterSport 4D rychle vodu pryč a předcházejí aquaplaningu. Vysoce přilnavá směs je optimalizována pro co nejkratší brzdnou dráhu na mokré vozovce. Dezén šetřící palivo. Díky lehké konstrukci a materiálům potřebují pneumatiky SP Winter Sport 4D méně energie k odvalování. Výsledkem je cestování s nižšími náklady za palivo a nižšími emisemi CO2. Specifická patní oblast. Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky. Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost Směrový dezén běhounu. Směrový dezén běhounu navržený pro jízdu za chladného ranního počasí vytlačuje vodu do drážek. Voda je rychle odvedena z povrchu pneumatiky, čímž se snižuje riziko aquaplaningu. Výhody Snížené riziko aquaplaningu. Směs s obsahem Silica-Plus. Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách. VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení. Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech. Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení. Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech. 4D Sipe System. Technologie 4D Sipe System využívá běhoun rozdělený do mnoha bloků, které zvyšují tření a stabilitu v zatáčkách. Systém nabízí vynikající boční přilnavost na sněhu. Výhody Skvělé zatáčení i na sněhu Drážky ve tvaru V. Drážky ve tvaru V ve spojení se základními drážkami běhounu vytvářejí jemnou síť, která ve vzorku běhounu zachytává sníh. Kontakt sněhu se sněhem pak zlepšuje záběr a přilnavost.. Výhody Lepší ovladatelnost na sněhu. Rovnější profil běhounu. Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce. Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha. Multilamelový systém. Jízdní podmínky v zimě se mohou značně lišit. Měnící se podmínky, od chladného suchého počasí po sněžení či přeháňky, kladou na pneumatiky velmi vysoké nároky. Multilamelový systém společnosti Dunlop tento úkol splňuje s různými typy lamel pro odlišné jízdní podmínky v zimě. Výhody Stabilní výkon v různých zimních podmínkách. Funkční polymery. Funkční polymery ve směsi běhounu zlepšují charakteristiky výkonu při nízkých teplotách, zlepšují adhezi na vozovce za nízkých zimních teplot. Výhody Výjimečná přilnavost za nízkých teplot Multiprofilový běhoun (MRT). Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce. Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách