Literatura pro 3. ročník SŠ - pracovní sešit - Andree L. a kolektiv didaktis
219,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Literatura pro SŠ - zpracováno podle požadavků RVP pro ZOV. Pracovní sešit rozvíjí a procvičuje znalosti, které jsou po teoretické stránce obsaženy v učebnici. Stejně tak napomáhá rozvoji dovedností i klíčových kompetencí na pozadí probíraného učiva. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice, čímž usnadňuje vlastní práci s touto částí sady. Navíc je na konci každého tematického celku zařazena opakovací kapitola, která prohloubí a otestuje znalosti a dovednosti studentů. Pracovní sešit je postaven na nepřeberném množství ukázek z literárních děl, dá se tedy využít i jako klasická čítanka. Kromě toho se ke každé ukázce vztahují konkrétní otázky úkoly, které napomáhají k dosažení očekávaných výstupů, k rozvoji klíčových kompetencí, realizaci průřezových témat i zapojení mezipředmětových vztahů dle RVP pro střední odborné i gymnaziální vzdělávání. V pracovním sešitě jsou obsaženy cvičení pro individuální, párovou i skupinovou práci. Přináší i náměty pro dlouhodobější projekty. Pracovní sešit, stejně jako učebnice, odkazuje na ukázky na CD, se kterými se v pracovním sešitě rovněž pracuje. Dabingu se ujali přední čeští herci v čele s nositelem Ceny Thálie, panem Erikem Pardusem. Přepis audio nahrávek z CD ke cvičením v učebnici a pracovním sešitu učebnicové sady Literatura pro 3. ročník SŠ je součástí titulu Literatura pro 3. ročník SŠ - Průvodce pro učitele. Určité typy cvičení se cíleně zaměřují na práci s jazykovým materiálem: procvičují pravopis, tvarosloví, skladbu, podporují tvůrčí práci s textem. Cvičení dále rozvíjí komunikační a sociální dovednosti studentů, a to vždy na pozadí probíraného učiva literatury. Obsažená cvičení podporují i práci s ostatními zdroji informací (odborná literatura, internet, …), učí tak studenta zásadám práce s informačními zdroji při tvorbě vlastních prací, což uplatní jak v dalším studiu, tak i v praktickém životě. Naprostou většinu cvičení lze do sešitu přímo vypracovat (výjimku tvoří pouze dlouhodobější projekty a cvičení vyžadující vytvoření delšího textu). Kombinací práce s učebnicí a pracovním sešitem tak tedy konečně odpadá pro studenty zdlouhavé zapisování do sešitů. Studenti mohou konečně studovat a pedagogové učit, ne trávit drahocenný čas nekonečnými zápisy a diktováním.