Mudpuppy Knížka ke koupání I Love You
289,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Objevte kouzlo jedinečných hraček ke koupání. Zdánlivě nenápadná obrázková knížka po vložení do vody roztomile ožívá pestrými barvami. Snadno upoutá pozornost dětí a zabaví je při koupání, přitom pomáhá rozvíjet jejich pozorovací a poznávací dovednosti. Proporce hračky jsou zvlášť přizpůsobeny drobným a neobratným dětským ručičkám. Hlavní vlastnosti: 6 stran s obrázky
aktivace barev ponořením do vody
grafický návrh Andy Passchier
originální provedení
rozvíjí smysly a motoriku dětí
podporuje dětskou představivost a komunikaci Parametry: Rozměry: 15 x 15 cm
Materiál: plast
Věk: 0+
Autor obrázku: Andy Passchier
6 barevných stran
Výrobce: Mudpuppy Mudpuppy je malá společnost založená v roce 1992, sídlící v New Yorku. Je součástí vydavatelství Galison Publishing LLC a zabývá se výrobou ekologických hlavolamů, her a hraček. Jejím cílem je pomáhat dětem odpoutat se od obrazovek a sítí pomocí moderního, zajímavého a zábavného designu. Na jejích produktech se podílí stále širší škála ilustrátorů a spisovatelů. Usiluje o tvořivou rozmanitost ve vztahu k vlastním zaměstnancům, obchodním partnerům a zákazníkům. Přijímá tím společenskou odpovědnost a jejich produkty i podpora rozmanitým organizacím reflektují aktuální společenská témata, boj proti rasismu a začleňování menšin. Za své produkty si již vysloužila více než 200 různých ocenění.
aktivace barev ponořením do vody
grafický návrh Andy Passchier
originální provedení
rozvíjí smysly a motoriku dětí
podporuje dětskou představivost a komunikaci Parametry: Rozměry: 15 x 15 cm
Materiál: plast
Věk: 0+
Autor obrázku: Andy Passchier
6 barevných stran
Výrobce: Mudpuppy Mudpuppy je malá společnost založená v roce 1992, sídlící v New Yorku. Je součástí vydavatelství Galison Publishing LLC a zabývá se výrobou ekologických hlavolamů, her a hraček. Jejím cílem je pomáhat dětem odpoutat se od obrazovek a sítí pomocí moderního, zajímavého a zábavného designu. Na jejích produktech se podílí stále širší škála ilustrátorů a spisovatelů. Usiluje o tvořivou rozmanitost ve vztahu k vlastním zaměstnancům, obchodním partnerům a zákazníkům. Přijímá tím společenskou odpovědnost a jejich produkty i podpora rozmanitým organizacím reflektují aktuální společenská témata, boj proti rasismu a začleňování menšin. Za své produkty si již vysloužila více než 200 různých ocenění.