Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
249,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Kniha Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty:
Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:
- Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?
- Jak definovat svou značku?
- Jak nový produkt propagovat?
- A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?
Nadčasový, evergreen, kultovní…
Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká.
Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch....
Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:
- Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?
- Jak definovat svou značku?
- Jak nový produkt propagovat?
- A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?
Nadčasový, evergreen, kultovní…
Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká.
Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch....