PIRELLI 180/55 ZR17 DIABLO ROSSO IV M/C (73W) TL REAR DOT2024
4 469,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Pneumatika vyrobená v roce 2024. PIRELLI 180/55 ZR17 DIABLO ROSSO IV M/C (73W) TL REAR DOT2024Přední / Zadní • Závodní - SportovníDIABLO ROSSO™ IVStejně horké jako peklo. Supersportovní pneumatika pro silniční použití
Nejnovější kapitola rodiny DIABLO ROSSO™: nejmodernější sportovní pneumatika pro silniční provoz s brilantním výkonem i na mokru.Špičková sportovní pneumatika pro silniční použitíVynikající přilnavost při brzdění, zvýšení tahu v extrémních úhlech náklonu a brilantní trakce při výjezdu ze zatáčkyOdlehčená reakce řídítek na vstupy jezdce a plynulá zpětná vazba při průjezdu zatáčkouKonstrukce a kontury odvozené od WSBKVícesložková směs obohacená křemíkem pro přední i zadní pneumatikuNejlepší výkon na silnici, na mokré i suché vozovceU motocyklů s velkým objemem (> 999 cm3) je 200 koní standardní hranicí a u některých strojů Superbike a Hypernaked často dosahuje ohromujícího výkonu přes 215 koní. V tomto ohledu musíme zahrnout i sportovní crossovery schopné dodat 160 k na 240kg stroji vysokém více než 140 cm a motocykly Supersport a Naked o objemu 600 ccm s téměř stejnou hmotností jako jejich protějšek s větším objemem, ale s maximálně polovičním výkonem. DIABLO ROSSO™ IV určuje v segmentu Supersport reference pro všechny tyto třídy motocyklů. Proto se společnost PIRELLI rozhodla rozlišit produktové charakteristiky zadních pneumatik podle velikosti, a tedy i typu motocyklu, aby dokonale splňovaly požadavky každého jezdce. Přední pneumatikaDIABLO ROSSO™ IV zvýšená specifická tuhost Rayonového kordu, získaná myšlenkou většího průřezu více kroucených vláken umožňuje nižší počet konců, přizpůsobený podél obrysu, rozlišující tuhost úhel náklonu podle úhlu náklonu, podporující dynamické potřeby pro vynikající zážitek z jízdy. Tyto vlastnosti přinášejí jezdci skvělý pocit kontaktu s vozovkou a zároveň pocit pevné stability. Zadní pneumatiky do rozměru 190/50 ZR 17Zadní pneumatiky DIABLO ROSSO™ IV do rozměru 190/50 ZR 17 mají dvouvláknovou strukturu Rayon. Podle přední struktury byla tuhost kordů zvýšena o více než 30 % oproti DIABLO ROSSO™ III, čímž se snížil počet konců, a proto je k dispozici více prostoru pro výkon směsi. To prospívá přilnavosti a pravidelnosti opotřebení. Zadní pneumatiky od rozměru 190/55 ZR 17 výšeInženýři společnosti PIRELLI vyvinuli konstrukci podobnou závodní, odvozenou ze zkušeností z mistrovství světa superbiků: DIABLO ROSSO™ IV má strukturu Lyocell se třemi vlákny, což se projevuje v poměru deformace výrazně nižším, než je obvyklé u silničních pneumatik. Výsledkem je vynikající trakce při akceleraci na plný plyn bez ohledu na úhel náklonu. ObrysDIABLO ROSSO™ IV má závodní profily odvozené od profilů používaných v mistrovství světa superbiků. Ostré kontury s několika poloměry zajišťují okamžitý přechod z náklonu do vzpřímeného směru a rychlou změnu směru, zatímco plošší ramenní část poskytuje vysokou přilnavost a držení stopy při průjezdu zatáčkou. Optimalizovaná výška bočnic zajišťuje jistou trakci při akceleraci vzpřímeně i při výjezdu ze zatáčky. Vyváženost předních a všech zadních kontur umožňuje vynikající pocit kontroly a neutrální chování kola. SměsiPřední pneumatika s dvojitou směsí je spojena se zadní pneumatikou s uspořádáním Cap&Base: dvojitá směs pro motocykly s nízkým až středním objemem a třísměsová směs pro stroje Superbike a Hypernaked. Přední pneumatikaTvrdá vrstva díky vysokému obsahu oxidu křemičitého a nízkému Tg zajišťuje vynikající přilnavost za studených a mokrých podmínek. Boční měkčí vrstva (přístupná při náklonu nad 35°) nabízí vynikající přilnavost a poskytuje brilantní pocit kontaktu. V kombinaci s tím dává jezdci možnost upravit trajektorii jízdy při průjezdu zatáčkou nebo oddálit brzdění před vjezdem do náklonu. Zadní pneumatika s dvojitou směsí, až 190/50 ZR 17Plně křemíková zadní pneumatika s duální směsí nabízí rychlé zahřátí, výraznou úroveň přilnavosti bez ohledu na úhel náklonu (i za mokra) a hladkost jízdy. V souvislosti s rozměry pneumatiky, a tedy i kontaktní plochy, zajišťuje duální směs s menší diskontinuitou směsi nejlepší rozložení napětí, a tím poskytuje pocit z jízdy a rovnoměrnost opotřebení. VzorekDezén běhounu DIABLO ROSSO™ IV je charakteristickým znakem sportovních výrobků PIRELLI a je vyvinut kolem ikony FLASH™: dvojice středových drážek, které zajišťují směrovou stabilitu a stabilitu při opotřebení. FLASH™ je také zodpovědný za odtok vody ze středu do vnější části kontaktní plochy při vzpřímené jízdě. Kolem středového dezénu jsou rozmístěny různě dlouhé ocásky FLASH™, které obkreslují středové drážky. Chvosty jsou konstitutivním prvkem chování pneumatiky, zajišťují správnou pružnost pneumatiky a účinný odvod vody a absolutní rovnoměrnost opotřebení. Konstrukce dezénu běhounu DIABLO ROSSO™ IV s kluzčími oblastmi ve středním úseku vyvíjí dezén DIABLO ROSSO™ III a poskytuje podporu v úhlech náklonu, kde je odvod vody zbytečný, což znamená nad 35°. Vyznačuje se velkou kluznou plochou na ramenech, což má za následek vynikající přilnavost a držení stopy při zatáčení v extrémních úhlech náklonu. Kromě rodinného pocitu hraje při výkonu pneumatiky DIABLO ROSSO™ IV důležitou roli i uspořádání dezénu. Zadní motocyklová pneumatika o průměru 17 palců, široká 180 milimetrů, s profilem 55 (výška bočnice 99 mm). Index nosnosti 73 odpovídá zátěži 365 kg na jednu pneumatiku. Pneumatika je určena pro rychlosti do 270 km/h. Pneu-Kvalitně.cz - Váš kvalitní dodavatel pneumatik DIABLO ROSSO™ IV v Brně. Značka Pirelli- Značku Pirelli založil Giovanni Battista Pirelli již v roce 1922. Nyní patří do desítky největších globální výrobců pneumatik. Pirelli je oficiální dodavatel pneumatik pro Formuli 1 a obouvá je mnoho nových sportovních vozidel.
Nejnovější kapitola rodiny DIABLO ROSSO™: nejmodernější sportovní pneumatika pro silniční provoz s brilantním výkonem i na mokru.Špičková sportovní pneumatika pro silniční použitíVynikající přilnavost při brzdění, zvýšení tahu v extrémních úhlech náklonu a brilantní trakce při výjezdu ze zatáčkyOdlehčená reakce řídítek na vstupy jezdce a plynulá zpětná vazba při průjezdu zatáčkouKonstrukce a kontury odvozené od WSBKVícesložková směs obohacená křemíkem pro přední i zadní pneumatikuNejlepší výkon na silnici, na mokré i suché vozovceU motocyklů s velkým objemem (> 999 cm3) je 200 koní standardní hranicí a u některých strojů Superbike a Hypernaked často dosahuje ohromujícího výkonu přes 215 koní. V tomto ohledu musíme zahrnout i sportovní crossovery schopné dodat 160 k na 240kg stroji vysokém více než 140 cm a motocykly Supersport a Naked o objemu 600 ccm s téměř stejnou hmotností jako jejich protějšek s větším objemem, ale s maximálně polovičním výkonem. DIABLO ROSSO™ IV určuje v segmentu Supersport reference pro všechny tyto třídy motocyklů. Proto se společnost PIRELLI rozhodla rozlišit produktové charakteristiky zadních pneumatik podle velikosti, a tedy i typu motocyklu, aby dokonale splňovaly požadavky každého jezdce. Přední pneumatikaDIABLO ROSSO™ IV zvýšená specifická tuhost Rayonového kordu, získaná myšlenkou většího průřezu více kroucených vláken umožňuje nižší počet konců, přizpůsobený podél obrysu, rozlišující tuhost úhel náklonu podle úhlu náklonu, podporující dynamické potřeby pro vynikající zážitek z jízdy. Tyto vlastnosti přinášejí jezdci skvělý pocit kontaktu s vozovkou a zároveň pocit pevné stability. Zadní pneumatiky do rozměru 190/50 ZR 17Zadní pneumatiky DIABLO ROSSO™ IV do rozměru 190/50 ZR 17 mají dvouvláknovou strukturu Rayon. Podle přední struktury byla tuhost kordů zvýšena o více než 30 % oproti DIABLO ROSSO™ III, čímž se snížil počet konců, a proto je k dispozici více prostoru pro výkon směsi. To prospívá přilnavosti a pravidelnosti opotřebení. Zadní pneumatiky od rozměru 190/55 ZR 17 výšeInženýři společnosti PIRELLI vyvinuli konstrukci podobnou závodní, odvozenou ze zkušeností z mistrovství světa superbiků: DIABLO ROSSO™ IV má strukturu Lyocell se třemi vlákny, což se projevuje v poměru deformace výrazně nižším, než je obvyklé u silničních pneumatik. Výsledkem je vynikající trakce při akceleraci na plný plyn bez ohledu na úhel náklonu. ObrysDIABLO ROSSO™ IV má závodní profily odvozené od profilů používaných v mistrovství světa superbiků. Ostré kontury s několika poloměry zajišťují okamžitý přechod z náklonu do vzpřímeného směru a rychlou změnu směru, zatímco plošší ramenní část poskytuje vysokou přilnavost a držení stopy při průjezdu zatáčkou. Optimalizovaná výška bočnic zajišťuje jistou trakci při akceleraci vzpřímeně i při výjezdu ze zatáčky. Vyváženost předních a všech zadních kontur umožňuje vynikající pocit kontroly a neutrální chování kola. SměsiPřední pneumatika s dvojitou směsí je spojena se zadní pneumatikou s uspořádáním Cap&Base: dvojitá směs pro motocykly s nízkým až středním objemem a třísměsová směs pro stroje Superbike a Hypernaked. Přední pneumatikaTvrdá vrstva díky vysokému obsahu oxidu křemičitého a nízkému Tg zajišťuje vynikající přilnavost za studených a mokrých podmínek. Boční měkčí vrstva (přístupná při náklonu nad 35°) nabízí vynikající přilnavost a poskytuje brilantní pocit kontaktu. V kombinaci s tím dává jezdci možnost upravit trajektorii jízdy při průjezdu zatáčkou nebo oddálit brzdění před vjezdem do náklonu. Zadní pneumatika s dvojitou směsí, až 190/50 ZR 17Plně křemíková zadní pneumatika s duální směsí nabízí rychlé zahřátí, výraznou úroveň přilnavosti bez ohledu na úhel náklonu (i za mokra) a hladkost jízdy. V souvislosti s rozměry pneumatiky, a tedy i kontaktní plochy, zajišťuje duální směs s menší diskontinuitou směsi nejlepší rozložení napětí, a tím poskytuje pocit z jízdy a rovnoměrnost opotřebení. VzorekDezén běhounu DIABLO ROSSO™ IV je charakteristickým znakem sportovních výrobků PIRELLI a je vyvinut kolem ikony FLASH™: dvojice středových drážek, které zajišťují směrovou stabilitu a stabilitu při opotřebení. FLASH™ je také zodpovědný za odtok vody ze středu do vnější části kontaktní plochy při vzpřímené jízdě. Kolem středového dezénu jsou rozmístěny různě dlouhé ocásky FLASH™, které obkreslují středové drážky. Chvosty jsou konstitutivním prvkem chování pneumatiky, zajišťují správnou pružnost pneumatiky a účinný odvod vody a absolutní rovnoměrnost opotřebení. Konstrukce dezénu běhounu DIABLO ROSSO™ IV s kluzčími oblastmi ve středním úseku vyvíjí dezén DIABLO ROSSO™ III a poskytuje podporu v úhlech náklonu, kde je odvod vody zbytečný, což znamená nad 35°. Vyznačuje se velkou kluznou plochou na ramenech, což má za následek vynikající přilnavost a držení stopy při zatáčení v extrémních úhlech náklonu. Kromě rodinného pocitu hraje při výkonu pneumatiky DIABLO ROSSO™ IV důležitou roli i uspořádání dezénu. Zadní motocyklová pneumatika o průměru 17 palců, široká 180 milimetrů, s profilem 55 (výška bočnice 99 mm). Index nosnosti 73 odpovídá zátěži 365 kg na jednu pneumatiku. Pneumatika je určena pro rychlosti do 270 km/h. Pneu-Kvalitně.cz - Váš kvalitní dodavatel pneumatik DIABLO ROSSO™ IV v Brně. Značka Pirelli- Značku Pirelli založil Giovanni Battista Pirelli již v roce 1922. Nyní patří do desítky největších globální výrobců pneumatik. Pirelli je oficiální dodavatel pneumatik pro Formuli 1 a obouvá je mnoho nových sportovních vozidel.