Písmenkov a Příběhov pro 1. ročník - Metodická příručka TAKTIK
208,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Metodická příručka je určena všem, kteří pro výuku českého jazyka genetickou metodou v 1. ročníku využívají sérii učebnic Písmenkov a Příběhov v propojení s Uvolňovacími cviky pro Písmenkov a Písankami pro Příběhov.
Všechny náměty a nápady vycházejí z praxe. Díky tomu se může tato příručka stát dobrým průvodcem začínajícím učitelům a učitelkám, inspiraci v ní jistě ale objeví i ti zkušenější.
V souladu s RVP ZV
Obsahuje nejen návrh časového plánu, propojení se vzdělávacími cíli, mezipředmětovými vztahy či klíčovými kompetencemi. Také řešení, tipy a návrhy pro práci s jednotlivými cvičeními, jejich rozšiřování i prohlubování témat kapitol.
Zařazeny jsou také náměty a aktivity, jak v různých fázích u dětí rozvíjet předčtenářské dovednosti, čtenářské dovednosti i grafomotoriku.
Metodická příručka navíc nabízí příběhy Matěje a Aničky, které lze dětem předčítat jako motivaci při vyvozování jednotlivých písmen v Písmenkově.
Je rozdělena na tři hlavní části. V úvodní části autorka seznamuje se samostatnou genetickou metodou: metodikou výuky čtení a psaní; očekávanými výstupy pro vzdělávací obor český jazyk a literatura i pro obor člověk a jeho svět i zařazení průřezových témat.
Následuje samostatná část věnovaná Písmenkovu a jeho jednotlivým kapitolám. Hned v úvodu autorka předkládá časový plán výuky a propojení učebnice se sešitem Uvolňovacích cviků. Vše doplňuje příklady konkrétních aktivit. Poté se již věnuje jednotlivým kapitolám v Písmenkově. Další samostatná část je věnována Příběhovu a poslední závěrečnou část tvoří přílohy.
Všechny náměty a nápady vycházejí z praxe. Díky tomu se může tato příručka stát dobrým průvodcem začínajícím učitelům a učitelkám, inspiraci v ní jistě ale objeví i ti zkušenější.
V souladu s RVP ZV
Obsahuje nejen návrh časového plánu, propojení se vzdělávacími cíli, mezipředmětovými vztahy či klíčovými kompetencemi. Také řešení, tipy a návrhy pro práci s jednotlivými cvičeními, jejich rozšiřování i prohlubování témat kapitol.
Zařazeny jsou také náměty a aktivity, jak v různých fázích u dětí rozvíjet předčtenářské dovednosti, čtenářské dovednosti i grafomotoriku.
Metodická příručka navíc nabízí příběhy Matěje a Aničky, které lze dětem předčítat jako motivaci při vyvozování jednotlivých písmen v Písmenkově.
Je rozdělena na tři hlavní části. V úvodní části autorka seznamuje se samostatnou genetickou metodou: metodikou výuky čtení a psaní; očekávanými výstupy pro vzdělávací obor český jazyk a literatura i pro obor člověk a jeho svět i zařazení průřezových témat.
Následuje samostatná část věnovaná Písmenkovu a jeho jednotlivým kapitolám. Hned v úvodu autorka předkládá časový plán výuky a propojení učebnice se sešitem Uvolňovacích cviků. Vše doplňuje příklady konkrétních aktivit. Poté se již věnuje jednotlivým kapitolám v Písmenkově. Další samostatná část je věnována Příběhovu a poslední závěrečnou část tvoří přílohy.