Porcelánový šálek na čaj s motivem květin Villeroy & Boch Mariefleur Tea, 0,24 l
529,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Milujete něžné květinové vzory a nic vám neudělá větší radost, než roztomilá čajová konvička? Prohlédněte si kolekci Mariefleur Tea, díky které si můžete vychutnávat čajové obřady každý den a to nejen o páté.
Porcelán si zamilujete nejen pro jeho nadčasový vzhled, ale hlavně pro pevnost a odolnost proti nárazům. Právě proto se předávají porcelánové sady nádobí z generace na generaci. Ta dnešní navíc může dát talíř bez obav do myčky i mikrovlnné trouby.O značce Villeroy & Boch
Zní to trochu jako pohádka. Francois Boch začal v roce 1748 se svými třemi syny vyrábět keramické nádobí. Nejspíš tenkrát netušili, že jejich značka jednou oslaví 250. výročí založení a díky své kvalitě bude známá po celém světě.
Pro lepší představu, tradice značky Villeroy & Boch je tak dlouhá, že z luxusních talířů mohla jíst už Marie Terezie, která dala také společnosti svolení postavit továrnu v Lucembursku.
Potomci Francois Boche se obklopovali známými umělci jako Vincent van Gogh a položili tak základy pro spolupráci se známými návrháři a designéry. Ti udržují značku stále trendy a aktuální.
Porcelán si zamilujete nejen pro jeho nadčasový vzhled, ale hlavně pro pevnost a odolnost proti nárazům. Právě proto se předávají porcelánové sady nádobí z generace na generaci. Ta dnešní navíc může dát talíř bez obav do myčky i mikrovlnné trouby.O značce Villeroy & Boch
Zní to trochu jako pohádka. Francois Boch začal v roce 1748 se svými třemi syny vyrábět keramické nádobí. Nejspíš tenkrát netušili, že jejich značka jednou oslaví 250. výročí založení a díky své kvalitě bude známá po celém světě.
Pro lepší představu, tradice značky Villeroy & Boch je tak dlouhá, že z luxusních talířů mohla jíst už Marie Terezie, která dala také společnosti svolení postavit továrnu v Lucembursku.
Potomci Francois Boche se obklopovali známými umělci jako Vincent van Gogh a položili tak základy pro spolupráci se známými návrháři a designéry. Ti udržují značku stále trendy a aktuální.