Pro-Line karosérie 1:10 Toyota Supra 1995 (Drag Car)
1 814,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Charakteristika:Pro-Line karosérie čirá 1995 Toyota Supra, pro RC modely aut Drag Car v měřítku 1:10, rozvor 333mm, délka 584mm, šířka 287mm. Vyrobeno z odolného lexanu.
Klíčové vlastnosti
Vyrobeno z odolného lexanu
Klasický vzhled Toyota Supra
Samostatné držáky světlometů
Černé zadní křídlo
Oficiálně licencováno Toyota
Obsahuje obtisky
Fenomén automobilové kultury z roku 1995, Toyota Supra může být i na vašem silničním podvozku RC modelu. Pro-Line nabízí karosérii 1995 Toyota Supra s jedinečným zvednutým zadním křídlem ve stylu tuner, které je připevněno přiloženými lisovanými černými plastovými vzpěrami. Model můžete použít pro závody aut Drag Car.
Pro vytvoření co možná největšího uplatnění karosérie je navržena s užším rozchodem kol než tradiční karoserie SC. Přímo pasuje na AE DR10 a Losi® 22S™ No Prep Drag Car a váš 2wd Slash® bude vyžadovat některé nové díly, aby správně seděla. Obsah balenia:Karosérie čirá 1995 Toyota Supra, čirá ochranná fólie oken, samolepky. Odporúčame dokúpiť:Pro dokončení je potřeba nabarvit karosérii. Lexanové karoserie jsou vždy dodávány jako polotovar, určený k vyřezání a nalakování. V první řadě je třeba karoserii hezky vystřihnout, k tomu aby otvory pro kola byli co nejkulatější, vám pomohou zahnuté nůžky na lexan. Pro rovné plochy nabízíme také nůžky rovné na lexan.
Při výběru barev pro polykarbonátovou karoserii je třeba dávat pozor nato, abyste koupili opravdu spray na lexan, např. H-SPEED Spray na lexan 150ml bílý ten má speciální složení tak aby se do karoserie tzv. naleptal, barvy jsou pak pružné a odolné vůči loupání a praskání i při sebevětším nárazu.
Před samotným lakováním je nutné karoserii důkladně odmastit, většina výrobců doporučuje karoserii omýt jarovou vodou. Po odmaštění použijte z vnitřní strany karoserie maskovací pásky např. maskovací páska 24mm pro vytvoření vámi zvoleného designu nebo nalepte výrobcem dodávané maskovací polepy.
Důležité je vědět že lexanové karoserie se lakují z vnitřní strany, tím se karoserie stane odolnou vůči oděru. Lakování by mělo probíhat nejlépe v prostorách s pokojovou teplotou. Jednotlivé barvy nanášíme alespoň ve třech vrstvách, důležité je nanášet barvu z dostatečné vzdálenosti, alespoň 15-20cm.
Klíčové vlastnosti
Vyrobeno z odolného lexanu
Klasický vzhled Toyota Supra
Samostatné držáky světlometů
Černé zadní křídlo
Oficiálně licencováno Toyota
Obsahuje obtisky
Fenomén automobilové kultury z roku 1995, Toyota Supra může být i na vašem silničním podvozku RC modelu. Pro-Line nabízí karosérii 1995 Toyota Supra s jedinečným zvednutým zadním křídlem ve stylu tuner, které je připevněno přiloženými lisovanými černými plastovými vzpěrami. Model můžete použít pro závody aut Drag Car.
Pro vytvoření co možná největšího uplatnění karosérie je navržena s užším rozchodem kol než tradiční karoserie SC. Přímo pasuje na AE DR10 a Losi® 22S™ No Prep Drag Car a váš 2wd Slash® bude vyžadovat některé nové díly, aby správně seděla. Obsah balenia:Karosérie čirá 1995 Toyota Supra, čirá ochranná fólie oken, samolepky. Odporúčame dokúpiť:Pro dokončení je potřeba nabarvit karosérii. Lexanové karoserie jsou vždy dodávány jako polotovar, určený k vyřezání a nalakování. V první řadě je třeba karoserii hezky vystřihnout, k tomu aby otvory pro kola byli co nejkulatější, vám pomohou zahnuté nůžky na lexan. Pro rovné plochy nabízíme také nůžky rovné na lexan.
Při výběru barev pro polykarbonátovou karoserii je třeba dávat pozor nato, abyste koupili opravdu spray na lexan, např. H-SPEED Spray na lexan 150ml bílý ten má speciální složení tak aby se do karoserie tzv. naleptal, barvy jsou pak pružné a odolné vůči loupání a praskání i při sebevětším nárazu.
Před samotným lakováním je nutné karoserii důkladně odmastit, většina výrobců doporučuje karoserii omýt jarovou vodou. Po odmaštění použijte z vnitřní strany karoserie maskovací pásky např. maskovací páska 24mm pro vytvoření vámi zvoleného designu nebo nalepte výrobcem dodávané maskovací polepy.
Důležité je vědět že lexanové karoserie se lakují z vnitřní strany, tím se karoserie stane odolnou vůči oděru. Lakování by mělo probíhat nejlépe v prostorách s pokojovou teplotou. Jednotlivé barvy nanášíme alespoň ve třech vrstvách, důležité je nanášet barvu z dostatečné vzdálenosti, alespoň 15-20cm.