SIGMA PUMPY SIGMA 32-CVXV Typ: 32-CVXV-100-6-2-LN-000-1, motor 1,1 kW
44 800,00 Kč
Přejít do obchodu
další informace
Čerpadla typu 32-CVXV jsou určena k dopravě čisté, pitné, popřípadě užitkové vody bez mechanických přimísenin. Při čerpání znečištěné kapaliny je nutno počítat s kratší životností mechanické ucpávky. Charakteristické je použití čerpadel ve vodárenství, jak pro hlavní nebo pomocné čerpací stanice, tak pro zesilovací stanice ke zvýšení tlaku ve vodovodních sítích, v průmyslu, energetice a zemědělství pro zásobování objektů pitnou a užitkovou vodou. Hlavní části čerpadla jsou zhotoveny ze šedé litiny nebo konstrukční oceli. Hřídel je z nerez oceli. Charakteristikavysoká provozní spolehlivost jednoduchá konstrukcesnadná obsluha a údržbarovnoměrné krytí pracovních oblastístabilní charakteristikamalé stavební rozměrynízká hmotnostširoká unifikace dílcůpoužití mechanické ucpávkyQ - prùtok čerpadla, H - dopravní výka čerpadla, P - příkon čerpadlaMaximální přetlak v sání může být 0,4 MPa (4 bar), maximální dopravní výka nesmí překroèit hodnotu 1,6 MPa (16 bar) KonstrukceČerpadla jsou konstruována jako odstředivá, s radiálními koly, Článková s osou čerpadla uspořádanou vertikálně. Čerpadla jsou pravotočivá při pohledu ze strany pohonu, pohon je na výtlačné straně čerpadla. Čerpadla sestávají z rotoru a statoru s ložisky a mechanickou ucpávkou. Rotor čerpadla sestává z hřídele, na kterém jsou umístěna oběžná kola a mechanická ucpávka. Celek je stažen maticí. Oběžná kola jsou opatřena oboustrannými těsnícími kruhy a vyrovnávacími otvory k částečnému vyrovnání hydraulické osové síly. Rotor je pečlivě dynamicky vyvážen, takže zaručuje klidný chod stroje. Stator čerpadla sestává z jednotlivých rozvaděčů a převaděčů opatřených plochým těsněním, staženým mezi sacím a spojovacím tělesem stahovacími šrouby a maticemi tak, že tvoří jeden celek. Výtlačné těleso je konstrukčně přizpůsobeno monoblokové konstrukci čerpadla. Elektromotor je přírubový, normální sériové výroby. Čerpadlo je spojeno elektromotorem pomocí spojovacího tělesa v monoblok. Přenášení výkonu motoru na čerpadlo je provedeno pružnou spojkou. Tato konstrukce umožňuje snadnou demontáž čerpadla nebo elektromotoru a při montáži zaručuje snadné dodržení nutné souososti bez náročného vyrovnání.Ložisko sací strany čerpadla je kluzké, mazané čerpanou kapalinou. Valivé, nechlazené samomazné ložisko výtlačné strany |e kuličkové, jednořadé, u vícestupňového čerpadla je pak použito kuličkové, dvouřadé s kosoúhlým stykem. Valivé ložisko je uloženo v ložiskovém prostoru spojovacího tělesa. Polohu sacího a výtlačného hrdla lze libovolně volit po 90°.