Válka memů 2 -Třináct dnů guerilly

282,00 Kč Přejít do obchodu
další informace
Třináct dnů guerilly začíná týden po skončení první části Šedá zóna a podobá se bleskové partii pokeru, v níž všichni hrají falešně. Bezostyšně švindlují a porušují zákony, aby maximálně zlepšili své šance. Blufují dezinformacemi a vynášejí kosmické lodě do vzájemných srážek. Fighové ztratili hlavní trumfy ještě před zahájením klání. Prozradila se jejich tajná spolupráce s mozepi a zůstal jim jediný passapertor, pohon umožňující rychlé lety mikroskoky. Vytáhnou však pilotní esa. Jejich oponenti, za něž bojuje Avien Helm, zaujali sice lepší výchozí postavení úspěšnou abordáží lodi Aviwenorepe, ale mají jen dva nevycvičené piloty. Ti umějí využít passapertory, ale nemohu se měřit s elitními letci fighů. Partie guerilly se musí sehrát rychle. Jejímu prodloužení nepřejí mocné firmy, které svorně lobbují za rozhodující bitvu, protože se děsí narušení meziplanetárních obchodů během delší poziční války. A blíží se i zkušení kosmičtí veteráni, kteří pátrají po osudu Aviwenorepe. Mají své vlastní zájmy a po příletu vsadí nejspíš na ty úspěšnější, a proto je třeba včas rozhodnout o tom, kdo to bude. Ve Třinácti dnech guerilly končí konflikt s fighy zahájený v předchozí knize Šedá zóna.

Mohlo by vás také zajímat