6 070 Kč
Přejít do obchodu
Ponorné odstředivé čerpadlo 3,5SEm2/18 je čerpadlo s výtlakem 95 metrů použitelné do vrtů od 100 mm. Toto čerpadlo díky své konstrukci (osmnáctistupňový hydraulicky vyladěný systém) je schopno dávat poměrně velké množství čerpané kapaliny (až 3600 l/hod.). Maximální hloubka ponoru je omezena na 70 m.Kabel je připojen k čerpadlu speciálním vodotěsným konektorem a lze jej tedy snadno vyměnit.Čerpadlo je určeno pro čerpání čisté užitkové vody bez mechanických příměsí (maximální obsah pevných příměsí 50g/m3) o teplotě od 3 do 35 ºC až do převýšení 95 metrů, k tlakování zásobníků, k čerpání vody do automatických tlakových systémů, k zavlažování a postřiku zahrad a podobně při nižších nárocích na množství i tlak. Je konstruováno jako odolné, bezúdržbové, na instalaci a obsluhu nenáročné čerpadlo pro široké použití pro zásobování vodou z vlastních zdrojů užitkové vody v zemědělství a dalších oblastech hospodářství, tak i pro domy, chalupy, chaty a zahrady. Čerpadlo se skládá ze dvou základních částí:Motor čerpadla – netoxickým olejem plněný ponorný motor s nerezovým pláštěm, měděným vinutí a keramickou mechanickou ucpávkou vybavený membránou pro vyrovnávání tlaku. Motor je dvoupólový s pomocným rozběhovým vinutím. Rozběhový kondenzátor a nadproudová ochrana je umístěna přímo v čerpadle. Kabel čerpadla (H07RN-F 3G1)je zakončen běžnou trojpólovou euro vidlicí 230V.Vlastní čerpadlo je složeno z několika (dvaceti sedmi) stejných stupňů. Každý stupeň se skládá z rotujícího oběžného kola a pevného difuzoru. Oběžné kolo uděluje kapalině kinetickou energii, kterou difuzor částečně mění v energii potenciálovou (tlakovou) a současně usměrňuje do sání dalšího stupně. Vše je rozebratelně opláštěné nerezovým pláštěm. Toto uspořádání umožňuje relativně jednoduchou výměnu jednotlivého článku v případě jeho opotřebování. Na výtlaku čerpadla je umístěna klapka, omezující zpětné hydraulické rázy při vypnutí čerpadla (nenahrazuje zpětnou klapku). Čerpadlo má plovoucí oběžná kola, což zvyšuje jeho odolnost vůči pevným příměsím. Materiály:Motor – plášť, hřídel, spojka - nerezová ocel, vinutí měď, víko litina, mechanická ucpávka – keramika/carbon, kabel – H07RN-F3G1, Čerpadlo – plášť, hřídel – nerezová ocel, oběžná kola, difuzory – POM, ABS, (Noryl), víko, výtlačné hrdlo - litina
další informace