998 Kč
Přejít do obchodu
Sestavte si model letounu MiG-29 v měřítku 1:48. Stavebnice 2 v 1 obsahuje dvě sady označení pro letectva Polska a Ukrajiny.
Letoun z kolekce Armed Forces se skládá z 550 dílků a po sestavení měří 35,5 cm délku, 11 cm na výšku a má rozpětí křídel 23 cm. Má pohyblivé prvky, jako jsou otevírací kabina nebo nastavitelné ocasní plochy. Podvozek letadla lze snadno oddělit a model umístit v letové poloze na stojánku s označením typu.
Mikojan-Gurevič Mig-29 v kódu NATO „Fulcrum“ je lehký frontový dvoumotorový stíhací letoun a byl zalétán v roce 1977 pilotem Alexandrem Fedotovem. Do výzbroje byl uveden v roce 1983. Letoun byl provozován ve většině zemí Varšavské smlouvy. Mnoho zemí provozuje a vylepšuje tento letoun i v současnosti. Tento samonosný dolnoplošník poháněný motory Klimov RD-33 je optimalizován pro lety s velkým úhlem náběhu a vyznačuje se vysokou příčnou a podélnou stabilitou. Letoun je schopen startu, letu i přistání pouze s jedním motorem. Do Československa by dodán první MiG-29 v roce 1989. V ČR zůstalo devět letounů. Letouny byly vyměněny v roce 1995 do Polska. Ukrajina je druhým největším provozovatelem. 21 strojů bylo dovezeno do USA z Moldavska.
Letoun z kolekce Armed Forces se skládá z 550 dílků a po sestavení měří 35,5 cm délku, 11 cm na výšku a má rozpětí křídel 23 cm. Má pohyblivé prvky, jako jsou otevírací kabina nebo nastavitelné ocasní plochy. Podvozek letadla lze snadno oddělit a model umístit v letové poloze na stojánku s označením typu.
Mikojan-Gurevič Mig-29 v kódu NATO „Fulcrum“ je lehký frontový dvoumotorový stíhací letoun a byl zalétán v roce 1977 pilotem Alexandrem Fedotovem. Do výzbroje byl uveden v roce 1983. Letoun byl provozován ve většině zemí Varšavské smlouvy. Mnoho zemí provozuje a vylepšuje tento letoun i v současnosti. Tento samonosný dolnoplošník poháněný motory Klimov RD-33 je optimalizován pro lety s velkým úhlem náběhu a vyznačuje se vysokou příčnou a podélnou stabilitou. Letoun je schopen startu, letu i přistání pouze s jedním motorem. Do Československa by dodán první MiG-29 v roce 1989. V ČR zůstalo devět letounů. Letouny byly vyměněny v roce 1995 do Polska. Ukrajina je druhým největším provozovatelem. 21 strojů bylo dovezeno do USA z Moldavska.
další informace