1 029 Kč
Přejít do obchodu
Stavebnice modelu stíhacího letounu Mikojan-Gurevič MIG-29 s kódovým označením NATO "FULCRUM" v kamufláži leteckých sil Německé demokratické republiky.
Sestavený model má nastavitelné řídící plochy a otevírací kryt kokpitu. Vzhledem k provedení stavebnice nejsou podvozkové nohy zatahovací, ale dají se snadno odejmout. Součástí balení je horní polovina figurky pilota, kterou je možno usadit do kokpitu. Model může stát na vlastním podvozku, nebo na stojánku s popisem.
Mikojan-Gurevič Mig-29 v kódu NATO „Fulcrum“ je lehký frontový dvoumotorový stíhací letoun a byl zalétán v roce 1977 pilotem Alexandrem Fedotovem. Do výzbroje byl uveden v roce 1983. Letoun byl provozován ve většině zemí Varšavské smlouvy. Mnoho zemí provozuje a vylepšuje tento letoun i v současnosti. Tento samonosný dolnoplošník poháněný motory Klimov RD-33 je optimalizován pro lety s velkým úhlem náběhu a vyznačuje se vysokou příčnou a podélnou stabilitou. Letoun je schopen startu, letu i přistání pouze s jedním motorem. Do Československa by dodán první MiG-29 v roce 1989. V ČR zůstalo devět letounů. Letouny byly vyměněny v roce 1995 do Polska. Ukrajina je druhým největším provozovatelem. 21 strojů bylo dovezeno do USA z Moldavska.
Sestavený model má nastavitelné řídící plochy a otevírací kryt kokpitu. Vzhledem k provedení stavebnice nejsou podvozkové nohy zatahovací, ale dají se snadno odejmout. Součástí balení je horní polovina figurky pilota, kterou je možno usadit do kokpitu. Model může stát na vlastním podvozku, nebo na stojánku s popisem.
Mikojan-Gurevič Mig-29 v kódu NATO „Fulcrum“ je lehký frontový dvoumotorový stíhací letoun a byl zalétán v roce 1977 pilotem Alexandrem Fedotovem. Do výzbroje byl uveden v roce 1983. Letoun byl provozován ve většině zemí Varšavské smlouvy. Mnoho zemí provozuje a vylepšuje tento letoun i v současnosti. Tento samonosný dolnoplošník poháněný motory Klimov RD-33 je optimalizován pro lety s velkým úhlem náběhu a vyznačuje se vysokou příčnou a podélnou stabilitou. Letoun je schopen startu, letu i přistání pouze s jedním motorem. Do Československa by dodán první MiG-29 v roce 1989. V ČR zůstalo devět letounů. Letouny byly vyměněny v roce 1995 do Polska. Ukrajina je druhým největším provozovatelem. 21 strojů bylo dovezeno do USA z Moldavska.
další informace