Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - pracovní sešit - Svatava Škodová Wolters Kluwer
Domino Český jazyk pro malé cizince 2 - pracovní sešit - Svatava Škodová Wolters Kluwer
Produkt se již nenabízí
Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino — Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou.
Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi.
Pracovní sešitPracovní sešit představuje činnostní složku celého kompletu. Je do něj soustředěn materiál, se kterým žáci fyzicky manipulují, tj. dopisují, dokreslují, stříhají, lepí apod.
Pro každou lekci je v pracovním sešitě připravena hra Domino, podle které je celý učebnicový komplet pojmenován. Tato hra velmi dobře vyhovuje českému gramatickému systému a ve výuce češtiny jako cizího jazyka může žákům sloužit pro uvědomění si fungování flektivního principu češtiny v podobě předpon a přípon.
Pomocí hry Domino vždy žáci nacvičují vybrané gramatické jevy a slovní zásobu dané lekce.
Pracovní sešit také obsahuje obrázkové karty pro kompletní slovní zásobu, kterou si žáci osvojí, tyto karty žáci postupně vystřihují a vybarvují.
Pracovní sešit je opět vystavěn na černobílém ilustračním materiálu, verbální složka je zde pouze doplňková.
Důležitou částí Pracovního sešitu je tzv. Portfolio, které představuje individualizační složku daného tématu, a zároveň mapuje žákovu pokračující zkušenost ve výuce jazyka. Učebnice rozvíjí hravými formami základní řečové kompetence na základě komunikativního užití jazykových.