5 137 Kč
Přejít do obchodu
TOTÁLNÍ PŘILNAVOST. BEZ KOMPROMISŮ O 2,8 metrů kratší brzdná vzdálenost na mokru oproti průměru konkurence O 3 metry kratší brzdná vzdálenost na suchu oproti průměru konkurence Dezén šetřící palivo: o 30% lepší než předchůdce Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech. Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení. Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech. Proměnný objem hmoty dezénu. Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách. Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení. Asymetrický dezén běhounu. Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu. Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu. Rovnější profil běhounu. Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce. Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha. Multiprofilový běhoun (MRT). Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce. Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách. Nižší hlučnost Vynikající výkon na mokru Model Sport BluResponse používá polymerovou směs pro lepší přilnavost a ovládání na mokré vozovce. Větší středové drážky na běhounu rychle odvádějí vodu a tak snižují riziko aquaplaningu. Kratší brzdná vzdálenost Inovativní bloky od Dunlop zkracují brzdnou vzdálenost na suché i mokré vozovce. Tyto výjimečně tuhé bloky, navržené pro ostrou jízdu, zvyšují kontakt s povrchem vozovky při brzdění. Konstrukce šetřící palivo Sport BluResponse využívá aerodynamický tvar a nízkoteplotní směs ke snížení valivého odporu o 30% oproti svým předchůdcům. To znamená průměrnou úsporu nákladů na palivo 100 € za rok. Nižší hlučnost Uzavřené ramenní drážky potlačují emise hluku pro tišší a pohodlnější jízdu. Proměnný objem hmoty dezénu Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách. Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu, zvýšený kontakt s vozovkou, lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení. Ve srovnání s průměrným výkonem předchůdce a čtyřech hlavních konkurentů. Testy provedl TÜV SÜD Automotive v září 2012 na objednávku Goodyear Dunlop. Rozměr pneumatiky: 205/55 R16 91V, testovací vůz: VW Golf, místa testu: Mireval (FR), Papenburg (D) a Garching (D), zpráva č. 76249744 Úspora paliva je vypočítaná z odhadovaného snížení spotřeby o 5% při průměrném ročním nájezdu 14000 km ve srovnání s předchozím produktem Dunlop SP FastResponse a při průměrné ceně paliva 1,59 € za litr a spotřebě 9 litrů. Skutečné výsledky se mohou lišit mimo jiné podle stavu vozovky a počasí, jízdního stylu, opotřebení, rozměru pneumatiky, tlaku nahuštění a údržby vozidla. Cena 1,59 € za litr bezolovnatého benzínu vychází s průměrné říjnové ceny ve Francii. Zdroj: Evropská komise (www.energy.eu).
další informace