3 153 Kč
Přejít do obchodu
Hlavni ridici technologie umoznuje diky ruznym gumarenskych smesi v behounu optimalni rovnovahu mezi nizkym valivym odporem a vysokou prilnavosti. 3D- aktivni brzdne technologie zarucuje kratke brzdne drahy na suchu. Prvotřídní přilnavost za mokra. Nejvyšší ocenění udělované podle předpisů EU, hodnocení A,1 udělené této pneumatice za přilnavost za mokra. - Nižší spotřeba paliva. S pomocí technologii FuelSaving vytváříme novou základní směs, která snižuje energetické ztráty v pneumatice. Valivý odpor se snížil o 18 %4 , což znamená větší úsporu paliva a nižší jízdní náklady. - Kratší brzdné vzdálenosti, díky nimž budete řídit s jistotou. Technologie ActiveBraking zvyšuje kontakt mezi pneumatikou a povrchem vozovky a zkracuje tak brzdné vzdálenosti – až o dva metry (8 %) na mokré2 a o 3 % na suché vozovce3. '1* Pro většinu velikostí obdržela hodnocení A za přilnavost za mokra podle nařízení Evropské komise č. 1222/2009. Hodnocení se však u některých velikostí může lišit. 2 V porovnání s průměrnou brzdnou vzdáleností u čtyř předních konkurentů (brzdění na velmi mokrém povrchu s vysokým koeficientem tření μ z rychlosti 80 na 20 km/h). Testováno institutem TÜV SÜD Automotive v září 2012 na žádost společnosti Goodyear Dunlop. Velikost pneumatiky: 205/55 R16 91V; testovací vůz: VW Golf, testovací lokality: Mireval (Francie), Papenburg (SRN) a Garching (SRN); zpráva č. 76249743 3 V porovnání s průměrnou brzdnou vzdáleností u čtyř předních konkurentů (brzdění na suchém povrchu z rychlosti 100 na 0 km/h) 4 V porovnání s předchozím modelem Goodyear EfficientGrip.' Lepší brzdění za mokra a nižší valivý odpor. Technologie WearControl zajišťuje optimální rovnováhu mezi přilnavostí za mokra a nízkým valivým odporem. To prospívá životnosti pneumatiky. -
další informace