170 Kč
Přejít do obchodu
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-)
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím.
Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů.
V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat.
Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními.
Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy.
Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky.
Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby.
Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit.
Zlepší se sociální inteligence žáků. Získají společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu.
Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech.
Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti.
Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-)
Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů.
Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách.
Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením.
Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká.
V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí.
Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy.
Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
V souladu s RVP ZV
Doprovodné CD s nahrávkami není součástí metodické příručky!
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím.
Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů.
V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat.
Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními.
Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy.
Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky.
Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby.
Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit.
Zlepší se sociální inteligence žáků. Získají společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu.
Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech.
Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti.
Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-)
Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů.
Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách.
Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením.
Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká.
V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí.
Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy.
Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
V souladu s RVP ZV
Doprovodné CD s nahrávkami není součástí metodické příručky!
další informace