Informatika pro 5. ročník ZŠ - Učebnice žáka - Pavel Navrátil
197 Kč
Přejít do obchodu
Učebnice informatiky pro 5. ročník ZŠ. Nová učebnice informatiky vytvořená plně v souladu s novými RVP a koncepcí tzv. nové informatiky. Důraz je kladen na práci s informacemi a rozvíjení informatického a algoritmického myšlení. Učebnice ale nezapomíná ani na digitální gramotnost a digitální dovednosti (práce s počítačem), přesně v souladu s RVP. Hlavní vlastnosti:
Tituly jsou koncipovány jako pracovní učebnice. Tzn. je kombinován výklad spolu s praktickými příklady, úkoly a doplňovačkami.
Cvičení a úlohy jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k aktivnímu vystupování v hodinách informatiky, podporovaly kritické myšlení a napomáhaly k formulování otázek a hledání možných odpovědí.
Vizuální zpracování a grafika jsou přizpůsobeny věku žáků.
Úkoly často vycházejí z praktických reálií, se kterými se žák může setkat.
Pracovní učebnice postihují nejmodernější trendy ve výuce informatiky, a to jak v režimu výuky bez počítače, tak v praktických činnostech.
Obsah pracovních učebnic zachycuje nejaktuálnější trendy na poli informatického myšlení, informatiky a IT technologií.
Obsah pracovní učebnice Informatika pro 5. ročník ZŠ
ZPRACOVÁNÍ A VYHODNOCENÍ DAT (RVP I-5-3-02)
Data, sběr dat
Zpracování a vyhodnocení dotazníku
Interpretace dat
Práce se strukturovanými daty
INTERNET A PRÁCE V SÍTI (RVP I-5-4-02)
Internet
Práce ve sdíleném prostředí
Sociální sítě a komunikace na internetu
Sdílení dat
Bezpečnost v síti (RVP I-5-4-03)
ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ
Základní zápis postupu (RVP I-5-2-01)
Vývojový diagram (RVP I-5-2-02)
Můj první program (RVP I-5-2-03), (RVP I-5-2-04)
Úvod do programování
Návrh jednoduchého programu v základním
programovacím nástroji
Základní principy programování
Ověření správnosti navrženého postupu
INFORMAČNÍ SYSTÉMY (RVP I-5-3-01)
Vztahy systémů v přírodě
Informační systémy kolem nás
Tituly jsou koncipovány jako pracovní učebnice. Tzn. je kombinován výklad spolu s praktickými příklady, úkoly a doplňovačkami.
Cvičení a úlohy jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k aktivnímu vystupování v hodinách informatiky, podporovaly kritické myšlení a napomáhaly k formulování otázek a hledání možných odpovědí.
Vizuální zpracování a grafika jsou přizpůsobeny věku žáků.
Úkoly často vycházejí z praktických reálií, se kterými se žák může setkat.
Pracovní učebnice postihují nejmodernější trendy ve výuce informatiky, a to jak v režimu výuky bez počítače, tak v praktických činnostech.
Obsah pracovních učebnic zachycuje nejaktuálnější trendy na poli informatického myšlení, informatiky a IT technologií.
Obsah pracovní učebnice Informatika pro 5. ročník ZŠ
ZPRACOVÁNÍ A VYHODNOCENÍ DAT (RVP I-5-3-02)
Data, sběr dat
Zpracování a vyhodnocení dotazníku
Interpretace dat
Práce se strukturovanými daty
INTERNET A PRÁCE V SÍTI (RVP I-5-4-02)
Internet
Práce ve sdíleném prostředí
Sociální sítě a komunikace na internetu
Sdílení dat
Bezpečnost v síti (RVP I-5-4-03)
ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ
Základní zápis postupu (RVP I-5-2-01)
Vývojový diagram (RVP I-5-2-02)
Můj první program (RVP I-5-2-03), (RVP I-5-2-04)
Úvod do programování
Návrh jednoduchého programu v základním
programovacím nástroji
Základní principy programování
Ověření správnosti navrženého postupu
INFORMAČNÍ SYSTÉMY (RVP I-5-3-01)
Vztahy systémů v přírodě
Informační systémy kolem nás
další informace