289 Kč
Přejít do obchodu
Objevte kouzlo jedinečných hraček ke koupání. Zdánlivě nenápadná obrázková knížka po vložení do vody roztomile ožívá pestrými barvami. Snadno upoutá pozornost dětí a zabaví je při koupání, přitom pomáhá rozvíjet jejich pozorovací a poznávací dovednosti. Proporce hračky jsou zvlášť přizpůsobeny drobným a neobratným dětským ručičkám. Hlavní vlastnosti: 6 stran s obrázky
aktivace barev ponořením do vody
grafický návrh Andy Passchier
originální provedení
rozvíjí smysly a motoriku dětí
podporuje dětskou představivost a komunikaci Parametry: Rozměry: 15 x 15 cm
Materiál: plast
Věk: 0+
Autor obrázku: Andy Passchier
6 barevných stran
Výrobce: Mudpuppy Mudpuppy je malá společnost založená v roce 1992, sídlící v New Yorku. Je součástí vydavatelství Galison Publishing LLC a zabývá se výrobou ekologických hlavolamů, her a hraček. Jejím cílem je pomáhat dětem odpoutat se od obrazovek a sítí pomocí moderního, zajímavého a zábavného designu. Na jejích produktech se podílí stále širší škála ilustrátorů a spisovatelů. Usiluje o tvořivou rozmanitost ve vztahu k vlastním zaměstnancům, obchodním partnerům a zákazníkům. Přijímá tím společenskou odpovědnost a jejich produkty i podpora rozmanitým organizacím reflektují aktuální společenská témata, boj proti rasismu a začleňování menšin. Za své produkty si již vysloužila více než 200 různých ocenění.
aktivace barev ponořením do vody
grafický návrh Andy Passchier
originální provedení
rozvíjí smysly a motoriku dětí
podporuje dětskou představivost a komunikaci Parametry: Rozměry: 15 x 15 cm
Materiál: plast
Věk: 0+
Autor obrázku: Andy Passchier
6 barevných stran
Výrobce: Mudpuppy Mudpuppy je malá společnost založená v roce 1992, sídlící v New Yorku. Je součástí vydavatelství Galison Publishing LLC a zabývá se výrobou ekologických hlavolamů, her a hraček. Jejím cílem je pomáhat dětem odpoutat se od obrazovek a sítí pomocí moderního, zajímavého a zábavného designu. Na jejích produktech se podílí stále širší škála ilustrátorů a spisovatelů. Usiluje o tvořivou rozmanitost ve vztahu k vlastním zaměstnancům, obchodním partnerům a zákazníkům. Přijímá tím společenskou odpovědnost a jejich produkty i podpora rozmanitým organizacím reflektují aktuální společenská témata, boj proti rasismu a začleňování menšin. Za své produkty si již vysloužila více než 200 různých ocenění.
další informace