379 Kč
Přejít do obchodu
Děti si při hře s touto látkovou knihou užijí mnoho zábavy. Pomocí poutka ji připevněte na kočárek, děti pak mohou barevné stránky s ikonickými ilustracemi Mochi Kids otáčet a mačkat. Navrženo tak, aby podporovalo zvědavost vašeho dítěte a povědomí o jeho okolí, posilovalo koordinaci ruka-oko a podporovalo rané jazykové dovednosti. Ideální pro aktivity na cestách. Hlavní vlastnosti: Originální provedení
Rozvíjí smysly a motoriku dětí
Podporuje dětskou představivost a komunikaci
Odpovídá bezpečnostním standardům
Ideální pro raný vývoj dítěte
Rozměry balení: 13x18 cm
Rozměry knihy: 13x13 cm
Materiál: látka, plast
Věk: 0+
Autor obrázku: Mochi Kids Mudpuppy je malá společnost založená v roce 1992, sídlící v New Yorku. Je součástí vydavatelství Galison Publishing LLC a zabývá se výrobou ekologických hlavolamů, her a hraček. Jejím cílem je pomáhat dětem odpoutat se od obrazovek a sítí pomocí moderního, zajímavého a zábavného designu. Na jejích produktech se podílí stále širší škála ilustrátorů a spisovatelů. Usiluje o tvořivou rozmanitost ve vztahu k vlastním zaměstnancům, obchodním partnerům a zákazníkům. Přijímá tím společenskou odpovědnost a jejich produkty i podpora rozmanitým organizacím reflektují aktuální společenská témata, boj proti rasismu a začleňování menšin. Za své produkty si již vysloužila více než 200 různých ocenění.
Rozvíjí smysly a motoriku dětí
Podporuje dětskou představivost a komunikaci
Odpovídá bezpečnostním standardům
Ideální pro raný vývoj dítěte
Rozměry balení: 13x18 cm
Rozměry knihy: 13x13 cm
Materiál: látka, plast
Věk: 0+
Autor obrázku: Mochi Kids Mudpuppy je malá společnost založená v roce 1992, sídlící v New Yorku. Je součástí vydavatelství Galison Publishing LLC a zabývá se výrobou ekologických hlavolamů, her a hraček. Jejím cílem je pomáhat dětem odpoutat se od obrazovek a sítí pomocí moderního, zajímavého a zábavného designu. Na jejích produktech se podílí stále širší škála ilustrátorů a spisovatelů. Usiluje o tvořivou rozmanitost ve vztahu k vlastním zaměstnancům, obchodním partnerům a zákazníkům. Přijímá tím společenskou odpovědnost a jejich produkty i podpora rozmanitým organizacím reflektují aktuální společenská témata, boj proti rasismu a začleňování menšin. Za své produkty si již vysloužila více než 200 různých ocenění.
další informace