339 Kč
Přejít do obchodu
500dílné puzzle se skládá z barevných ilustrovaných portrétů skutečných žen, které historicky ovlivnily svět. Ilustrace Lydie Ortiz seznamují děti s těmito významnými lidmi v historii pomocí obrázků, které jsou zábavné a realistické. Puzzle zahrnuje umělkyně, kterými jsou Maya Angelou, Josephine Baker, Frida Kahlo a Ella Fitzgerald, zahrnuje i vůdkyně jako Kleopatra, královna Alžběta I., Indira Gandhi a Hillary Clinton, zahrnuje také aktivistky - Harriet Tubman, Rosa Parks, Gloria Steinem a Malala Yousafzai a zobrazuje také průkopníce, jako je Marie Curie, Sally Ride, Amelia Earhart a Billie Jean King. Hlavní vlastnosti:
obsahuje 500 dílkůvyrobeno z recyklovaných materiálůtištěno netoxickými inkoustyilustrace Lydie Ortizrozměry balení: 20,32x20,32x5,08 cmrozměry: 50,8x50,8 cmvěk: 6+ Mudpuppy je malá společnost založená v roce 1992, sídlící v New Yorku. Je součástí vydavatelství Galison Publishing LLC a zabývá se výrobou ekologických hlavolamů, her a hraček. Jejím cílem je pomáhat dětem odpoutat se od obrazovek a sítí pomocí moderního, zajímavého a zábavného designu. Na jejích produktech se podílí stále širší škála ilustrátorů a spisovatelů. Usiluje o tvořivou rozmanitost ve vztahu k vlastním zaměstnancům, obchodním partnerům a zákazníkům. Přijímá tím společenskou odpovědnost a jejich produkty i podpora rozmanitým organizacím reflektují aktuální společenská témata, boj proti rasismu a začleňování menšin. Za své produkty si již vysloužila více než 200 různých ocenění.
obsahuje 500 dílkůvyrobeno z recyklovaných materiálůtištěno netoxickými inkoustyilustrace Lydie Ortizrozměry balení: 20,32x20,32x5,08 cmrozměry: 50,8x50,8 cmvěk: 6+ Mudpuppy je malá společnost založená v roce 1992, sídlící v New Yorku. Je součástí vydavatelství Galison Publishing LLC a zabývá se výrobou ekologických hlavolamů, her a hraček. Jejím cílem je pomáhat dětem odpoutat se od obrazovek a sítí pomocí moderního, zajímavého a zábavného designu. Na jejích produktech se podílí stále širší škála ilustrátorů a spisovatelů. Usiluje o tvořivou rozmanitost ve vztahu k vlastním zaměstnancům, obchodním partnerům a zákazníkům. Přijímá tím společenskou odpovědnost a jejich produkty i podpora rozmanitým organizacím reflektují aktuální společenská témata, boj proti rasismu a začleňování menšin. Za své produkty si již vysloužila více než 200 různých ocenění.
další informace