626 Kč
Přejít do obchodu
„Nezapomeň na nohy“ je soubor edukativních deskových her určený dětem, jejich rodičům a pedagogům mateřských a základních škol.
Hravou a zábavnou formou si děti díky ní osvojí návyky podporující správný vývoj nohou a rozvoj pohybové soustavy obecně. Během hry děti skutečně cvičí, a tak se zabaví i ti největší neposedové. Hra je velmi dobře hratelná i ve větších kolektivech. Součástí hry je manuál pro rodiče i pedagogické pracovníky, s jehož pomocí lze správně pochopit jednotlivé herní úkoly. Tematicky volně navazuje na úspěšnou ilustrovanou knihu „Nezapomeň na nohy“.
Hra nabízí celkem pět různých variant, přizpůsobených věku a počtu dětí. Základem každé z nich je řešení úkolů. Karty s úkoly jsou rozděleny na teoretické otázky a praktické úkoly v jednodušší (pro děti věku 4–6 let) a složitější verzi (pro děti ve věku od 6 let). Počet hvězdiček na kartách určuje náročnost úkolu a současně počet políček, o která hráč posune svou figurku, když úspěšně splní úkol na kartě. Teoretické otázky jsou zaměřeny na téma nohy, pohybový aparát a obuv. Děti se naučí, jak nohy fungují, jak se o ně starat a jak je správně používat. Praktické úkoly jsou zaměřeny na cvičení a pohybové aktivity, kterými se děti naučí správně nohy používat a procvičí si přitom celé tělo.
CÍL HRY Získat 4 žetony hvězdiček.
PŘÍPRAVA HRY Rozložte herní plán na stůl. Připravte čtyři balíčky karet s úkoly. Každý hráč si vybere svou figurku a postaví ji na START.
Hru začíná nejmladší hráč. Vybere si z jednoho z připravených balíčků vrchní kartu a pokusí se zodpovědět otázku nebo splnit úkol. Pokud se mu to podaří, postoupí se svojí figurkou na herním plánu po směru hodinových ručiček o tolik políček, kolik je na kartě hvězdiček. Kartu si nechává u sebe. V případě neúspěchu zůstává stát na místě a kartu vrací dospodu příslušného balíčku. Hráči se v tazích pravidelně střídají. V dalších kolech si hráč bere kartu z balíčku, který odpovídá symbolu políčka na herním plánu, kde jeho figurka právě stojí. Pokud se hráči podaří získat po jedné kartě z každého ze čtyř balíčků, dostane žeton s hvězdičkou. Získá jej vždy jen za každou nově sestavenou sadu čtyř karet. Pokaždé, když hráč dokončí celý okruh a dojde opět na políčko START nebo ho překročí, dostane jeden žeton s hvězdičkou.
KONEC HRY Hra končí v okamžiku, kdy jeden z hráčů získá čtyři hvězdičky. Ten se stává vítězem. Varianty hry: Ve variantě pro nejmenší děti použijte pouze karty s jednoduššími úkoly a otázkami.
Ve variantách pro větší kolektivy hrajete bez herního plánu nebo hrají všichni hráči s jednou figurkou proti opici. Při úspěchu postupuje figurka dětí, při neúspěchu figurka opice. Din
Hravou a zábavnou formou si děti díky ní osvojí návyky podporující správný vývoj nohou a rozvoj pohybové soustavy obecně. Během hry děti skutečně cvičí, a tak se zabaví i ti největší neposedové. Hra je velmi dobře hratelná i ve větších kolektivech. Součástí hry je manuál pro rodiče i pedagogické pracovníky, s jehož pomocí lze správně pochopit jednotlivé herní úkoly. Tematicky volně navazuje na úspěšnou ilustrovanou knihu „Nezapomeň na nohy“.
Hra nabízí celkem pět různých variant, přizpůsobených věku a počtu dětí. Základem každé z nich je řešení úkolů. Karty s úkoly jsou rozděleny na teoretické otázky a praktické úkoly v jednodušší (pro děti věku 4–6 let) a složitější verzi (pro děti ve věku od 6 let). Počet hvězdiček na kartách určuje náročnost úkolu a současně počet políček, o která hráč posune svou figurku, když úspěšně splní úkol na kartě. Teoretické otázky jsou zaměřeny na téma nohy, pohybový aparát a obuv. Děti se naučí, jak nohy fungují, jak se o ně starat a jak je správně používat. Praktické úkoly jsou zaměřeny na cvičení a pohybové aktivity, kterými se děti naučí správně nohy používat a procvičí si přitom celé tělo.
CÍL HRY Získat 4 žetony hvězdiček.
PŘÍPRAVA HRY Rozložte herní plán na stůl. Připravte čtyři balíčky karet s úkoly. Každý hráč si vybere svou figurku a postaví ji na START.
Hru začíná nejmladší hráč. Vybere si z jednoho z připravených balíčků vrchní kartu a pokusí se zodpovědět otázku nebo splnit úkol. Pokud se mu to podaří, postoupí se svojí figurkou na herním plánu po směru hodinových ručiček o tolik políček, kolik je na kartě hvězdiček. Kartu si nechává u sebe. V případě neúspěchu zůstává stát na místě a kartu vrací dospodu příslušného balíčku. Hráči se v tazích pravidelně střídají. V dalších kolech si hráč bere kartu z balíčku, který odpovídá symbolu políčka na herním plánu, kde jeho figurka právě stojí. Pokud se hráči podaří získat po jedné kartě z každého ze čtyř balíčků, dostane žeton s hvězdičkou. Získá jej vždy jen za každou nově sestavenou sadu čtyř karet. Pokaždé, když hráč dokončí celý okruh a dojde opět na políčko START nebo ho překročí, dostane jeden žeton s hvězdičkou.
KONEC HRY Hra končí v okamžiku, kdy jeden z hráčů získá čtyři hvězdičky. Ten se stává vítězem. Varianty hry: Ve variantě pro nejmenší děti použijte pouze karty s jednoduššími úkoly a otázkami.
Ve variantách pro větší kolektivy hrajete bez herního plánu nebo hrají všichni hráči s jednou figurkou proti opici. Při úspěchu postupuje figurka dětí, při neúspěchu figurka opice. Din
další informace