PROTOform karosérie 1:10 Chevrolet Camaro Z28 1971
1 175 Kč
Přejít do obchodu
Charakteristika:Karosérie Protoform karosérie čirá 1971 Chevrolet Camaro Z28: Vintage Trans-Am pro RC modely aut 1:10, rozvor 258mm, délka 438mm, šířka 205mm. Vyrobeno z odolného lexanu, montážní příslušenství.
PROTOform se vrací do roku 1971 s nejnovější karoserií pro závody Vintage Trans-Am: 1971 Chevrolet® Camaro™ Z28. Poprvé je karosérie Z28 vytvořena z jednoho kusu polykarbonátu a nevyžaduje žádnou montáž. Zcela nový proces lisování vyvinutý inženýry z PROTOform, umožnil zachytit realistické přední a negativní výlisky zadní části na Z28 bez potřeby přídavných částí. Tento oficiálně licencovaný produkt splňuje všechna pravidla třídy VTA a obsahuje podrobný obtiskový list, ochrannou fólii a masky na okna.
Zachyťte léta slávy amerických silničních závodů s modelem '71 Camaro™ od PROTOform!
Prodává se jako čirá karosérie. Obrázek s nabarvenou karosérií je pouze pro zobrazení detailů. Součástí tohoto produktu není žádný podvozek.
Klíčové vlastnosti
Vyroben z odolného polykarbonátu
Detailně a realisticky tvarováno
Nejnovější aerodynamické prvky a elegantní moderní styl
Oficiálně licencováno General Motors
Obsah balenia:Karosérie čirá 1971 Chevrolet Camaro Z28 1:10, čirá ochranná fólie oken, montážní příslušenství. Odporúčame dokúpiť:Pro dokončení je potřeba nabarvit karosérii. Lexanové karoserie jsou vždy dodávány jako polotovar, určený k vyřezání a nalakování. V první řadě je třeba karoserii hezky vystřihnout, k tomu aby otvory pro kola byli co nejkulatější, vám pomohou zahnuté nůžky na lexan. Pro rovné plochy nabízíme také nůžky rovné na lexan.
Při výběru barev pro polykarbonátovou karoserii je třeba dávat pozor nato, abyste koupili opravdu spray na lexan, např. H-SPEED Spray na lexan 150ml bílý ten má speciální složení tak aby se do karoserie tzv. naleptal, barvy jsou pak pružné a odolné vůči loupání a praskání i při sebevětším nárazu.
Před samotným lakováním je nutné karoserii důkladně odmastit, většina výrobců doporučuje karoserii omýt jarovou vodou. Po odmaštění použijte z vnitřní strany karoserie maskovací pásky např. maskovací páska 24mm pro vytvoření vámi zvoleného designu nebo nalepte výrobcem dodávané maskovací polepy.
Důležité je vědět že lexanové karoserie se lakují z vnitřní strany, tím se karoserie stane odolnou vůči oděru. Lakování by mělo probíhat nejlépe v prostorách s pokojovou teplotou. Jednotlivé barvy nanášíme alespoň ve třech vrstvách, důležité je nanášet barvu z dostatečné vzdálenosti, alespoň 15-20cm.
PROTOform se vrací do roku 1971 s nejnovější karoserií pro závody Vintage Trans-Am: 1971 Chevrolet® Camaro™ Z28. Poprvé je karosérie Z28 vytvořena z jednoho kusu polykarbonátu a nevyžaduje žádnou montáž. Zcela nový proces lisování vyvinutý inženýry z PROTOform, umožnil zachytit realistické přední a negativní výlisky zadní části na Z28 bez potřeby přídavných částí. Tento oficiálně licencovaný produkt splňuje všechna pravidla třídy VTA a obsahuje podrobný obtiskový list, ochrannou fólii a masky na okna.
Zachyťte léta slávy amerických silničních závodů s modelem '71 Camaro™ od PROTOform!
Prodává se jako čirá karosérie. Obrázek s nabarvenou karosérií je pouze pro zobrazení detailů. Součástí tohoto produktu není žádný podvozek.
Klíčové vlastnosti
Vyroben z odolného polykarbonátu
Detailně a realisticky tvarováno
Nejnovější aerodynamické prvky a elegantní moderní styl
Oficiálně licencováno General Motors
Obsah balenia:Karosérie čirá 1971 Chevrolet Camaro Z28 1:10, čirá ochranná fólie oken, montážní příslušenství. Odporúčame dokúpiť:Pro dokončení je potřeba nabarvit karosérii. Lexanové karoserie jsou vždy dodávány jako polotovar, určený k vyřezání a nalakování. V první řadě je třeba karoserii hezky vystřihnout, k tomu aby otvory pro kola byli co nejkulatější, vám pomohou zahnuté nůžky na lexan. Pro rovné plochy nabízíme také nůžky rovné na lexan.
Při výběru barev pro polykarbonátovou karoserii je třeba dávat pozor nato, abyste koupili opravdu spray na lexan, např. H-SPEED Spray na lexan 150ml bílý ten má speciální složení tak aby se do karoserie tzv. naleptal, barvy jsou pak pružné a odolné vůči loupání a praskání i při sebevětším nárazu.
Před samotným lakováním je nutné karoserii důkladně odmastit, většina výrobců doporučuje karoserii omýt jarovou vodou. Po odmaštění použijte z vnitřní strany karoserie maskovací pásky např. maskovací páska 24mm pro vytvoření vámi zvoleného designu nebo nalepte výrobcem dodávané maskovací polepy.
Důležité je vědět že lexanové karoserie se lakují z vnitřní strany, tím se karoserie stane odolnou vůči oděru. Lakování by mělo probíhat nejlépe v prostorách s pokojovou teplotou. Jednotlivé barvy nanášíme alespoň ve třech vrstvách, důležité je nanášet barvu z dostatečné vzdálenosti, alespoň 15-20cm.
další informace