Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD - 70080

V
roce
1912
si
tehdejší
k.
k.
priv.
společnost
Südbahn-Gesellschaft
objednala
tendrovou
lokomotivu
pro
provoz
těžkých
osobních
vlaků,
která
měla
nahradit
příliš
slabé
lokomotivy
třídy
229.
Továrna
na
lokomotivy
společnosti
Staats-Eisenbahn-Gesellschaft
pak
vyvinula
přehřátý
parní
typ
třídy
629
jako
první
tendrovou
lokomotivu
na
světě
s
tichomořskou
sekvencí
náprav
2'C1'.
První
lokomotiva
629
byla
dodána
společnosti
Southern
Railway
Company
v
roce
1913
a
v
následujících
dvou
letech
následovalo
dalších
14
lokomotiv
v
celkem
3
dodávkových
sériích.
Mimořádně
dobré
zkušenosti
s
touto
řadou
přiměly
císařské
a
královské
státní
dráhy
k
nákupu
25
téměř
identických
lokomotiv

do
konce
monarchie
v
roce
1918. Patnáct
strojů
Südbahn
a
deset
kusů
Staatsbahn
zůstalo
po
první
světové
válce
v
Rakousku.
Patnáct
z
nich
muselo
být
předáno
nově
vzniklým
ČSD,
které
je
označily
354.121

135. Specifikace:
spojka
-
Hřídel
NEM
362
s
kinematikou
KKsetrvačník
-
anopočet
hnaných
náprav

3počet
náprav
s
trakčními
pneumatikami
-
1horní
světlo
-
2
světlomety
digitálně
přepínatelnéLED
světlomet
-
anofuknce
přídavného
světla
-
anovnitřní
osvětlení
-
ano,
LED,
digitálně
přepínatelné,
osvětlení
kabinynapájecí
systém
-
2L
-
digitálnírozhraní
-
elektrické
rozhraní
pro
hnací
vozidla
PluX22digitální
dekodér
-
Plus22typ
dekodéru
-
MS450P22zvuk
-
anovyrovnávací
kondenzátor
-
ano
Hlavní
vlastnosti:
kotel
s
jednoduchou
parní
kopulí
a
ejektorem
Giesl.volně
stojící
tratěkovové
nárazníkynejjemnější
kola
s
nízkými
kolovými
obrubamihnací
a
spojovací
tyče
z
litého
kovuv
digitálním
provozu
s
přepínatelným
osvětlením
kabiny
řidiče
a
pohonné
jednotky
Dokumentace:návod
k
obsluze
(DE,
EN,
CZ)registrace
a
přiřazení
funkčních
kláves
(DE)list
náhradních
dílů
(DE)
další informace

Mohlo by vás také zajímat

Zobrazit další vláčky a vláčkodráhy