TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit
18 037 Kč
Přejít do obchodu
Charakteristika:RC model auta Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit vychází z předchozí verze, který vyhrál šampionát ROAR Nationals. Přes vynikající kvality předchozí verze, je tento nový model Elite ještě lepší a daleko odolnější. Díky tisícům hodin závodů a tréninků, mohli konstruktéři spolu se závodníky TLR navrhnout ještě lepší model, který přináší řadu novinek a ověřených tuningových dílů, které jsou již v setu obsaženy.
Stavebnice modelu 22X-4 Elite obsahuje špičkové díly, jako je: tuningový středový diferenciál, montážní deska elektroniky z uhlíkových vláken, karbonová podložka křídla, hliníkové pojistné matice a titanové napínáky pro odlehčení a celkovou optimalizaci 22X-4 pro maximalizaci výkonu. Stavebnice 22X-4 ELITE Race Kit je navržena tak, aby model byl schopen vyhrávat závody, bez nutnosti instalace dalších tuningových součástí!
Hliníkový CNC 2.5 mm podvozek 7075-T6
Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je účelně odlehčeno a je připraveno k montáži všech součástí auta.
Centrální diferenciál
Jedním z nejoblíbenějších upgradů modelu 22X-4, byl středový diferenciál, který je zejména vhodný na hliněné tratě. Proto verze Elite má již v sobě tento díl naistalován.
Profesionální model
Všechny důležité tuningové díly, které tovární jezdci TLR používali při závodech jsou již obsaženy v tomto modelu. Jedná se o díly z prvotřídních materiálů jak je hliník, uhlíkové vlákna a titan.
Hliníkové díly
Model obsahuje lože motoru, spojky náprav, hlavy tlumičů a matice, vyrobené hliníku, díky čemuž je model odolný a velmi lehký pro perfektní jízdní vlastnosti.
Vylepšená geometrie
Po důkladném testování byla na model přidána další možnost uložení tlumičů, vylepšeno bylo umístění vnitřního odklonu, plynulejší a odolnější je chod systém řízení ackerman.
Nový držák baterie
Pro pevnou fixaci a zároveň snadnou výměnu akumulátoru jsou po stranách lože umístěny dva uhlíkové držáky. Držák lze nastavit pro baterie standardní nebo tenké.
Držák ventilátoru motoru
Čím dál vyšší převaha závodů s vyššími nároky na motor vedla k instalaci držáku ventilátoru, který je nově upevněn od středového diferenciálu.
Titanové spojovačky
Titanové spojovačky byly vždy prémiovým vylepšením závodních vozidel a bez nich by 22X-4 ELITE nemohl být. Součástí dodávky jsou titanové spojovačky pro úsporu hmotnosti a zvýšení výkonu.
Hliníkové tlumiče G3 V2
Tlumiče G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny pro konzistentní výkon a variabilnější použití. Písty jsou nově zajištěny šrouby, nové tělo a hlava tlumičů zvyšují délku o 3 mm. Přepracované misky tlumičů bezpečně drží pružiny a poskytují offset - 3, 0 a +4 mm.
Diferenciály
Tradiční zubový diferenciál je odolnější a lehčí s lisovanými kompozitními ozubenými koly a křížovými kolíky, je ideální pro závody. Rovněž drží více maziva, má větší styčnou plochu ozubení, proto rozdíl poznáte již po několika jízdách.
Hliníkové držáky čepů poloos
Nápravy odolají i největším rázům, a to díky hliníkovým CNC obráběným držákům čepů poloos s tlumícími pryžovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň lehké uspořádání zajistí bezpečné uložení náprav i při náročných podmínkách závodů.
Plovoucí držák serva V2
Aby nedošlo k ovlivnění pružnosti podvozku, je servo namontováno na držáku nad podvozkem. Držák z uhlíkové desky 2,5mm se připevňuje k desce podvozku poblíž středové osy podvozku. Eliminují se tím chyby při průhybu podvozku. Verze dva pojme různé offsety serv.
Optimalizované kompozitní součásti
Konstrukce buggy 22X-4 je vyladěna díky kompozitním materiálům klíčových částí auta. Set obsahuje díly, které TLR preferuje a tím jsou standardní přední a zadní ramena a boční kryty podvozku.
Nastavitelný motor a baterie
Při montáži motoru můžete zvolit polohu motoru na hliníkovém podvozku v rozmezí 7 mm, baterii je možné pro lepší dovážení nainstalovat v rozmezí 9 mm.
Lehká karosérie 22X-4
Elegantní a stylový design karoserie 22X-4 se dokonale hodí k podvozku. Vypadá elegantně a zároveň zajišťuje vynikající rovnováhu a stabilitu při jízdě.
Vyztuženo uhlíkovými vlákny
Karbonové vlákno je extrémně lehké a velmi tuhé, což mu dává skvělý poměr pevnosti a hmotnosti. Je optimální pro mnoho částí modelu a proto jsou díly z toho materiálu na klíčových místech: přední / zadní tlumič, středový držák diferenciálu, přední / zadní držák zavěšení, lože řízení a lože elektroniky .
Přítlačné křídlo TLR 6,5"
Zadní přítlačné křídlo TLR 6,5" je vyroben z ultra odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto křídlo není pro buggy 22X-4 novinkou, jde o léty osvědčený díl, který je prověřen léty praxe.
Rychle přístupné diferenciály
Při servisu soutěžních speciálů je kladen důraz na rychlý servis náhradních dílů během závodů. Pouhé 4 šrouby drží horní víko diferenciálu, proto budete mít rychle hotovo a dost času na přípravu.
Vlastnosti
Eloxovaný CNC obráběný 2.5 mm podvozek z hliníku 7075-T6
Připraveno pro profesionální použití
Lehké hliníkové díly
Obsaženy prémiové díly
Vylepšená geometrie
Nové lože akumulátoru s uhlíkovými držáky
Držák ventilátoru
Velké hliníkové tlumiče G3 V2
Titanové spojovačky
Plovoucí držák V2 pro různá serva
Nastavitelné vnitřní otočné čepy
Všechny součásti v metrické soustavě
Kompaktní, jednodílné extra přítlačné lexanové křídlo 6,5"
Snadný přístup k diferenciálům
Spojovací materiál v metrické soustavě
Nový design karosérie 22X-4
Obsah balenia:Obsahem balení je stavebnice závodního auta Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balení obsahuje všechny díly šasi, nenabarvenou karoserii. Elektronika, motor, ani kola s pneumatikami, nejsou obsahem balení. Obrázkový návod ke stavbě EN, DE, FR, IT. Odporúčame dokúpiť:Pro sestavení a zprovoznění modelu je nutné dokoupit:
Vysílač a přijímač
Servo řízení
2S LiPo Short akumulátor
Kompatibilní nabíječ pro LiPo akumulátor
Pastorek 48P
Motor
Regulátor
Lepidlo na pneumatiky
Pneumatiky
Kola
Barvu na karoserie
Nářadí
Doporučené komponenty z naší nabídky:
Vysílač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, přijímač SR2100
Spektrum servo S6245 Car High Speed High Torque, s držákem serva 6245
Akumulátor Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC
Spektrum Smart G2 nabíječ S1200 1x200W AC
TLR pastorek 19T 48DP 3.17mm hliník
Pro-Line kolo 2.2", pneu Electron MC 4WD Buggy přední, disk Velocity H12 žlutý (2)
Pro-Line kolo 2.2", pneu Positron MC Buggy zadní, disk Velocity H12 žlutý (2)
Barvy na karoserie
Příslušenství pro běžný provoz
Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly na akumulátory
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Stavebnice modelu 22X-4 Elite obsahuje špičkové díly, jako je: tuningový středový diferenciál, montážní deska elektroniky z uhlíkových vláken, karbonová podložka křídla, hliníkové pojistné matice a titanové napínáky pro odlehčení a celkovou optimalizaci 22X-4 pro maximalizaci výkonu. Stavebnice 22X-4 ELITE Race Kit je navržena tak, aby model byl schopen vyhrávat závody, bez nutnosti instalace dalších tuningových součástí!
Hliníkový CNC 2.5 mm podvozek 7075-T6
Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je účelně odlehčeno a je připraveno k montáži všech součástí auta.
Centrální diferenciál
Jedním z nejoblíbenějších upgradů modelu 22X-4, byl středový diferenciál, který je zejména vhodný na hliněné tratě. Proto verze Elite má již v sobě tento díl naistalován.
Profesionální model
Všechny důležité tuningové díly, které tovární jezdci TLR používali při závodech jsou již obsaženy v tomto modelu. Jedná se o díly z prvotřídních materiálů jak je hliník, uhlíkové vlákna a titan.
Hliníkové díly
Model obsahuje lože motoru, spojky náprav, hlavy tlumičů a matice, vyrobené hliníku, díky čemuž je model odolný a velmi lehký pro perfektní jízdní vlastnosti.
Vylepšená geometrie
Po důkladném testování byla na model přidána další možnost uložení tlumičů, vylepšeno bylo umístění vnitřního odklonu, plynulejší a odolnější je chod systém řízení ackerman.
Nový držák baterie
Pro pevnou fixaci a zároveň snadnou výměnu akumulátoru jsou po stranách lože umístěny dva uhlíkové držáky. Držák lze nastavit pro baterie standardní nebo tenké.
Držák ventilátoru motoru
Čím dál vyšší převaha závodů s vyššími nároky na motor vedla k instalaci držáku ventilátoru, který je nově upevněn od středového diferenciálu.
Titanové spojovačky
Titanové spojovačky byly vždy prémiovým vylepšením závodních vozidel a bez nich by 22X-4 ELITE nemohl být. Součástí dodávky jsou titanové spojovačky pro úsporu hmotnosti a zvýšení výkonu.
Hliníkové tlumiče G3 V2
Tlumiče G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny pro konzistentní výkon a variabilnější použití. Písty jsou nově zajištěny šrouby, nové tělo a hlava tlumičů zvyšují délku o 3 mm. Přepracované misky tlumičů bezpečně drží pružiny a poskytují offset - 3, 0 a +4 mm.
Diferenciály
Tradiční zubový diferenciál je odolnější a lehčí s lisovanými kompozitními ozubenými koly a křížovými kolíky, je ideální pro závody. Rovněž drží více maziva, má větší styčnou plochu ozubení, proto rozdíl poznáte již po několika jízdách.
Hliníkové držáky čepů poloos
Nápravy odolají i největším rázům, a to díky hliníkovým CNC obráběným držákům čepů poloos s tlumícími pryžovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň lehké uspořádání zajistí bezpečné uložení náprav i při náročných podmínkách závodů.
Plovoucí držák serva V2
Aby nedošlo k ovlivnění pružnosti podvozku, je servo namontováno na držáku nad podvozkem. Držák z uhlíkové desky 2,5mm se připevňuje k desce podvozku poblíž středové osy podvozku. Eliminují se tím chyby při průhybu podvozku. Verze dva pojme různé offsety serv.
Optimalizované kompozitní součásti
Konstrukce buggy 22X-4 je vyladěna díky kompozitním materiálům klíčových částí auta. Set obsahuje díly, které TLR preferuje a tím jsou standardní přední a zadní ramena a boční kryty podvozku.
Nastavitelný motor a baterie
Při montáži motoru můžete zvolit polohu motoru na hliníkovém podvozku v rozmezí 7 mm, baterii je možné pro lepší dovážení nainstalovat v rozmezí 9 mm.
Lehká karosérie 22X-4
Elegantní a stylový design karoserie 22X-4 se dokonale hodí k podvozku. Vypadá elegantně a zároveň zajišťuje vynikající rovnováhu a stabilitu při jízdě.
Vyztuženo uhlíkovými vlákny
Karbonové vlákno je extrémně lehké a velmi tuhé, což mu dává skvělý poměr pevnosti a hmotnosti. Je optimální pro mnoho částí modelu a proto jsou díly z toho materiálu na klíčových místech: přední / zadní tlumič, středový držák diferenciálu, přední / zadní držák zavěšení, lože řízení a lože elektroniky .
Přítlačné křídlo TLR 6,5"
Zadní přítlačné křídlo TLR 6,5" je vyroben z ultra odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto křídlo není pro buggy 22X-4 novinkou, jde o léty osvědčený díl, který je prověřen léty praxe.
Rychle přístupné diferenciály
Při servisu soutěžních speciálů je kladen důraz na rychlý servis náhradních dílů během závodů. Pouhé 4 šrouby drží horní víko diferenciálu, proto budete mít rychle hotovo a dost času na přípravu.
Vlastnosti
Eloxovaný CNC obráběný 2.5 mm podvozek z hliníku 7075-T6
Připraveno pro profesionální použití
Lehké hliníkové díly
Obsaženy prémiové díly
Vylepšená geometrie
Nové lože akumulátoru s uhlíkovými držáky
Držák ventilátoru
Velké hliníkové tlumiče G3 V2
Titanové spojovačky
Plovoucí držák V2 pro různá serva
Nastavitelné vnitřní otočné čepy
Všechny součásti v metrické soustavě
Kompaktní, jednodílné extra přítlačné lexanové křídlo 6,5"
Snadný přístup k diferenciálům
Spojovací materiál v metrické soustavě
Nový design karosérie 22X-4
Obsah balenia:Obsahem balení je stavebnice závodního auta Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balení obsahuje všechny díly šasi, nenabarvenou karoserii. Elektronika, motor, ani kola s pneumatikami, nejsou obsahem balení. Obrázkový návod ke stavbě EN, DE, FR, IT. Odporúčame dokúpiť:Pro sestavení a zprovoznění modelu je nutné dokoupit:
Vysílač a přijímač
Servo řízení
2S LiPo Short akumulátor
Kompatibilní nabíječ pro LiPo akumulátor
Pastorek 48P
Motor
Regulátor
Lepidlo na pneumatiky
Pneumatiky
Kola
Barvu na karoserie
Nářadí
Doporučené komponenty z naší nabídky:
Vysílač Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, přijímač SR2100
Spektrum servo S6245 Car High Speed High Torque, s držákem serva 6245
Akumulátor Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC
Spektrum Smart G2 nabíječ S1200 1x200W AC
TLR pastorek 19T 48DP 3.17mm hliník
Pro-Line kolo 2.2", pneu Electron MC 4WD Buggy přední, disk Velocity H12 žlutý (2)
Pro-Line kolo 2.2", pneu Positron MC Buggy zadní, disk Velocity H12 žlutý (2)
Barvy na karoserie
Příslušenství pro běžný provoz
Pro běžný provoz RC modelů potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly na akumulátory
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
další informace