Tohle je marketing! (Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě) - kniha z kategorie Mar GRADA
275 Kč
Přejít do obchodu
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.
Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.
Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.
Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.
Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
další informace