100 Kč
Přejít do obchodu
Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Výtvarné výchovy pro 2. a 3. ročník ZŠ od Vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím.
Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů.
Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: barva, linie, tvar a kombinování.
Ke každému tématu jsou připraveny další možné úkoly, které korespondují s daným učivem a mají přesah do mezipředmětových vztahů. Rozvíjejí jazykový i umělecký cit žáků.
Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy.
Proč začít s naší výtvarnou výchovou:
Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků
Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků
Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit
Spousta námětů, doporučení, postupů a technik
Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky.
Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce.
Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky.
Metodický materiál vznikl na základě úzké spolupráce s odborníky z řad pedagogů, kteří mají bohaté zkušenosti s výukou na 1. stupni ZŠ.
Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů.
Metodický materiál je rozdělen podle učebnic v obou ročnících do kapitol: barva, linie, tvar a kombinování.
Ke každému tématu jsou připraveny další možné úkoly, které korespondují s daným učivem a mají přesah do mezipředmětových vztahů. Rozvíjejí jazykový i umělecký cit žáků.
Součástí kapitol jsou další náměty pro pedagogy do hodin výtvarné výchovy.
Proč začít s naší výtvarnou výchovou:
Důraz na individualitu a nejen výtvarný projev žáků
Rozvoj smyslové citlivosti, uplatňování subjektivity a ověřování komunikačních účinků
Kapitoly obsahují vždy několik možností jak témata procvičit
Spousta námětů, doporučení, postupů a technik
Učivo doprovází fotografie, ilustrace a zábavné hříčky.
Jednotlivé úkoly jsou určeny pro individuální i pro skupinovou práci žáků. Rozvíjejí učení se kooperativní výukou, spolupráci a přinášejí žákům viditelný výsledek dané práce.
Žáci při tvorbě kreseb a maleb pracují s různými materiály a používají rozličné techniky.
Metodický materiál vznikl na základě úzké spolupráce s odborníky z řad pedagogů, kteří mají bohaté zkušenosti s výukou na 1. stupni ZŠ.
další informace