Zoobookoo Hravé počítání s příšerkama: Level 2
220 Kč
Přejít do obchodu
Hravé počítání s příšerkama - Level 2
Obsah: 3 příšerky, 2 kostky s čísly, 1 kostka s matematickými symboly, 1 skladovací sáček Cíl hry: Být prvním hráčem, který vyhraje všechny tři příšerky. Průběh hry: Nejmladší hráč začíná jako první. Hodí všechny 3 kostky najednou, vypočítá výsledek a řekne jej nahlas. Ostatní hráči zkontrolují, zda je odpověď správná. Hráč si výsledek musí pamatovat (nebo si jej může zapsat). Je to jeho skóre pro toto kolo. Dále hra pokračuje ve směru hodinových ručiček. Po každém kole se určí vítěz – hráč s největším skóre. Tento hráč vyhrává příšerku. Opakujte tento postup v kole 2 a 3. Nyní jsou rozebrány všechny 3 příšerky. U kola 4 a dalších si vezme vítěz příšerku od hráče s nejnižším skóre. Vyhrává hráč, který získal všechny 3 příšerky. Varianta: Hrajte běžný průběh hry s tím rozdílem, že každý hráč háže v průběhu kola 2x. Skóre za toto kolo je pak součtem obou výsledků. Pravidla hry: Add = Sčítání Multiply = Násobení Subtract = Odčítání: Pokud je hozeno mínus, odečte se menší číslo od většího. Aahhh !: Pokud hráč hodí 'Aaahhh!', může všechny kostky hodit znovu. Pokud při druhém hodu znovu hodí 'Aaahh!', hráč je mimo kolo. Pokud všichni hráči hodí 2x "Aaahh!", opakujte kolo. Pokud hrajete variantu se dvěma hody a hodíte 'Aaahhh!', platí stejná pravidla jako při jednom hodu. Pokud při prvním hodu získáte scóre a při druhém hodíte 'Aaahhh!', počítá se scóre z prvního hodu. Remíza: Pokud dojde k remíze, každý hráč hodí kostkou s číslem. Hráč s vyšším počtem toto kolo vyhrává. Vysoké skóre: Pokud hráč dosáhne skóre 144, vyhrává toto kolo automaticky. Pokud hrajete variantu s dvojitým hodem, je hodnota Vysokého skóre 250 nebo více. Další návrhy na zvýšení obtížnosti: Hráči mohou dostat časový limit, aby mohli provést početní úkon. Hráči mohou přidávat součet tří nebo více hodů za kolo.
Rozměr: 14,5x12x5 cm
Věk: 4+
Obsah: 3 příšerky, 2 kostky s čísly, 1 kostka s matematickými symboly, 1 skladovací sáček Cíl hry: Být prvním hráčem, který vyhraje všechny tři příšerky. Průběh hry: Nejmladší hráč začíná jako první. Hodí všechny 3 kostky najednou, vypočítá výsledek a řekne jej nahlas. Ostatní hráči zkontrolují, zda je odpověď správná. Hráč si výsledek musí pamatovat (nebo si jej může zapsat). Je to jeho skóre pro toto kolo. Dále hra pokračuje ve směru hodinových ručiček. Po každém kole se určí vítěz – hráč s největším skóre. Tento hráč vyhrává příšerku. Opakujte tento postup v kole 2 a 3. Nyní jsou rozebrány všechny 3 příšerky. U kola 4 a dalších si vezme vítěz příšerku od hráče s nejnižším skóre. Vyhrává hráč, který získal všechny 3 příšerky. Varianta: Hrajte běžný průběh hry s tím rozdílem, že každý hráč háže v průběhu kola 2x. Skóre za toto kolo je pak součtem obou výsledků. Pravidla hry: Add = Sčítání Multiply = Násobení Subtract = Odčítání: Pokud je hozeno mínus, odečte se menší číslo od většího. Aahhh !: Pokud hráč hodí 'Aaahhh!', může všechny kostky hodit znovu. Pokud při druhém hodu znovu hodí 'Aaahh!', hráč je mimo kolo. Pokud všichni hráči hodí 2x "Aaahh!", opakujte kolo. Pokud hrajete variantu se dvěma hody a hodíte 'Aaahhh!', platí stejná pravidla jako při jednom hodu. Pokud při prvním hodu získáte scóre a při druhém hodíte 'Aaahhh!', počítá se scóre z prvního hodu. Remíza: Pokud dojde k remíze, každý hráč hodí kostkou s číslem. Hráč s vyšším počtem toto kolo vyhrává. Vysoké skóre: Pokud hráč dosáhne skóre 144, vyhrává toto kolo automaticky. Pokud hrajete variantu s dvojitým hodem, je hodnota Vysokého skóre 250 nebo více. Další návrhy na zvýšení obtížnosti: Hráči mohou dostat časový limit, aby mohli provést početní úkon. Hráči mohou přidávat součet tří nebo více hodů za kolo.
Rozměr: 14,5x12x5 cm
Věk: 4+
další informace