XXXLutz.cz recenze, hodnocení, zkušenosti

Přidat recenzi
anonym (08.09.2024)
Nedoporučuje
Objednala jsem si na zakázku sedací soupravu za 135.tis
anonym (08.09.2024)
Nedoporučuje
Objednala jsem si na zakázku sedací soupravu za 135.tis Kč .Čekala jsem na ni o měsíc déle (4.měsíce)
anonym (09.07.2024)
Doporučuje
Výběr z domova, rychlé doručení, vždy přišlo všechno v pořádku.
anonym (09.04.2024)
Nedoporučuje
na pobočce jednaní příjemně
Nedodávají včas kvalitní zboží, nevyřizují reklamace, nekomunikují.
Kuchyň byla dodána 14.2.2024 bez varné desky. Varná deska byla vašimi zaměstnanci na místě shledána jako naprosto nepoužitelná, byla rozlomená. Ti hned na místě informovali svého nadřízeného. Po zkušenostech s neřešením předchozí reklamace jsem už 24.2.2024 psal ohledně již stávající reklamace ke smlouvě PRJSBC a připomínal, že mám reklamaci na varnou desku. Dostal jsem odpověď, že moje žádost bude řešena a že je předána - viz přiložené maily. Ohledně reklamace zrcadla PRJSBC píšu samostatný mail. Protože se začal blížit termín 30 dnů pro reklamaci varné desky, a protože jsem dostal VIP dopis s nabídkou možnosti setkat se s ředitelkou obchodního domu v Plzni, využil jsem 8.3. Této možnosti v naději, že snad se tentokrát podaří na úrovni nadřízeného při osobním setkání reklamaci vyřešit v zákonném termínu. Nestalo se tak. Když jsem do 17.3. 2024 nedostal vůbec žádnou odpověď, napsal jsem 17.3. 2024 další mail - viz příloha. Protože jde o skandální porušení pravidel obchodního zákoníku, očekával jsem odpověď následující pracovní den. Když nikdo nereagoval, psal jsem 18.3. znovu na nejrůznější adresy, které mě jen přišly pod ruku v naději, že snad někdo zareaguje. Následující den 19.3. mi psala paní Kostelecká, která snad jako jediná reaguje, další omluvný dopis a znovu předala záležitost kompetentním osobám. Zároveň přišel automatický dopis podobného znění a že prý mohu tým telefonicky kontaktovat. Mimochodem: po zkušenostech s reklamací zrcadla (PRJSBC) už nekontaktuji tým telefonicky, protože v pátek asi vůbec nepracují a přes týden se jim nedovolám. Od té doby je ticho a nikdo mě neinformuje. Nevím, jestli se mám znovu doprošovat a čekat, že mi zase pošlou zprávu, že mou žádost zase předali "kompetentním" osobám...
Protože reklamace varné desky je druhou velmi zlou zkušeností s obchodním domem XXXLutz, popíšu zde ještě první reklamaci, která dosud nebyla vyřešena a která souvisí s nákupem kuchyně. Při nákupu kuchyně jsem dostal poukaz na koupi dalšího zboží vašeho obchodního domu. Protože ve vaší pobočce ve Stodůlkách měli v sortimentu koupelnové zrcadlo, které mělo podsvícení, rozhodl jsem se pro jeho nákup. Dne 30.12.2023 mi bylo oznámeno, že zrcadlo bylo naskladněno a mohu si je vyzvednout. Viz příloha. Zrcadlo jsem vzhledem k rekonstrukci koupelny nechal instalovat až v polovině ledna a po jeho instalaci jsem zjistil, že nefunguje podsvícení, kvůli kterému jsem vybral právě to zrcadlo. Reklamaci jsem podával 18.1.2024 - viz přílohy. Reklamaci jste 18.1.přijali a začali jste ji řešit. Dne 22.1. jste se rozhodli, že zrcadlo má vadný transformátor, aniž se na něj přišel kdokoliv podívat. A že prý bude dodán ve 4. týdnu - viz příloha. Psal jsem tedy 22.1. žádost o informaci, jak budou výměnu transformátoru realizovat. Pracovník reklamačního oddělení mi 23.1. odpověděl, že mě budou kontaktovat. Dne 8.2.mi ale najednou přišla informace, že transformátor bude naskladněn až v 7. týdnu. Nic se nedělo, žádná informace, tak jsem 18.2., tedy na konci 7. týdne, žádal o informace - viz příloha. Na to mi pracovnice reklamačního oddělení oznámila, že v právě začínajícím týdnu (tedy 8.týdnu) budou mít zboží na skladu - viz příloha. Odpovídal jsem jí tentýž den - viz příloha. Pak mi pracovník reklamačního oddělení odpověděl 20.2. po telefonickém jednání že mám nárok na odstoupení smlouvy. V naději, že transformátor ten týden již přijde, jsem od smlouvy odstupovat nechtěl - viz příloha. V té době mi byla dodána kuchyně a další reklamace byla na světě - viz příloha. Na to mi paní Kostelecká z kontaktního centra poslala dopis, že mě budete kontaktovat. Dne 26.2. pracovnice reklamačního oddělení napsala, že zboží je již od 13.2. (týden 7) na skladě (!!!) a že kolegové se mnou budou řešit termín dodání. Do 2.3. se nikdo neozval... Tak jsem znovu psal. Konečně 4.3. jsem dostal termín návštěvy. Viz příloha. Dojednal jsem s nimi 13.3.2024.Skutečně přišli, vyměnili transformátor a zjistili, že vada není v transformátoru, ale někde v LED světelném pásku. A vypsali se mnou reklamaci novou.... To se přece už nedá ani komentovat. Takže 14.3. jste potvrdili přijetí další reklamace. Dne 15.3. jste mi oznámili, že reklamace bude řešena výměnou dotykového systému, který prý bude dodán do vašeho skladu ve 12. kalendářním týdnu. Kalendářní týden 12 skončil 24.3.2024, dnes je 9.4. a já nemám ani funkční zrcadlo ani informace. Jak jsem psal již v mém předchozím dopise, ani osobní jednání s ředitelkou obchodního domu dne 8.3.2024 v té věci nezafungovalo. Považuji toto jednání za naprosto urážlivé, skandální a beru ho jako výraz totálního opovrhování zákazníky.
anonym (07.04.2024)
Nedoporučuje
Nic
6.2.2024 jem vytvoril objednavku na POSTEL kompozitní dřevo, černá, dub artisan, art. číslo 002698010306. 10.2.2024 jsem si je postel vyzvednout na pobocku do Ostravy. 28.2.2024 jsem postel zacal skladat a nestacil jsem se divit. Na čele postele obrovsky skrabanec, boky postele rozbite, mensi skrabance po cele posteli. 1.3.2024 jsem poslal na shop@xxxlutz.cz reklamaci vcetne vyplneneho reklamacniho protokolu a fotky zavad. Do dnesniho dne (7.4.2024) se mi stale nikdo neozval a jak to tak vidim, tak se mi asi nikdo ani neozve. Mozna je cas oslovit obchodni inspekci a potom snad se xxxl lutz budou venovat svym zakaznikum i po prodeji a vyinkasovani nasich penez.

XXXLutz.cz novinky a výprodeje