13 306 Kč
Přejít do obchodu
GSR 18V-150 C2x aku ProCORE18V (8,0 Ah)1x modul GCY 42 (Bluetooth)1x nabíječka (GAL 1880 CV)1x přídavná rukojeť1x kufr L-Boxx 136Akumulátorová vrtačka Bosch GSR 18V-150 C s nejmodernějším BiTurbo motorem (Brushless) a maximální silou točivého momentu 150 Nm představuje jednu z nejvýkonnějších aku vrtaček na celosvětovém trhu. Díky extrémně vysokému výkonu je tento model akumulátorové vrtačky speciálně určený pro práce s velkými průměry. GSR 18V-150 C je navíc vybavené také sadou moderních funkcí jako například elektronickou detekcí úhlů (EAD) a bezpečnostní spojkou KickBack Control proti protočení nářadí v ruce obsluhy. Nabízená varianta je dodávaná včetně ProCORE18V akumulátorů a nabíječky.Nejmodernější BiTURBO motorBezuhlíkový motor BiTurbo představuje nejmodernější typ motoru výrobce Bosch. BiTurbo je speciální typ motoru, který je dokonale sladěn s vnitřní elektronikou a akumulátorem Bosch ProCore18V a dokáže tím maximálně využít jeho vysokou účinnost. V praxi to znamená, že při použití baterií ProCore18V lze s nářadím dosáhnout výrazně vyšší efektivity.Specialista na velké průměryAku vrtačka GSR 18V-150 C se ideálně hodí pro tradiční dřevěné rámové konstrukce a pro stavbu střech a fasád. Stručně řečeno - pro všechny aplikace, kde je vyžadováno šroubování a vrtání velkých průměrů. Maximální sila momentu je 150 Nm, přičemž při měkkém šroubování dosahuje moment 84 Nm, což je o 15 % více než u nejlepšího konkurenčního modelu.Elektronická detekce úhlů (EAD)Systém elektronické detekce úhlu (EAD) představuje světovou novinku výrobce BOSCH, která dokáže zajistit u dlouhých šroubů vždy správný úhel. Běžný úhel 45 a 60 stupňů lze zvolit přímo na nářadí prostřednictvím uživatelského rozhraní. Jakýkoli jiný úhel lze nastavit individuálně prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu a je přenášen přes Bluetooth.Bezpečnostní systém KickBack ControlGSR 18V-150 C se vyznačuje vysokou ochranou uživatele díky systému KickBack Control - v případě, že se nářadí náhle nebo nepředvídatelně otočí kolem své osy, což se může stát například při zaseknutí vrtáku v uzlovém otvoru, integrovaný senzor vypne motor během zlomku sekundy. Tím se zabrání neočekávanému zpětnému rázu a snižuje se riziko zranění.
další informace